جزئیات درگیری راننده خانم با گشت یک کلانتری‌ در تبریز

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی جزئیات پخش کلیپ تمرد و اهانت یک راننده خانم به سرباز نیروی انتظامی را اعلام کرد.

جزئیات انتشار فیلم درگیری راننده خانم با گشت یکی از کلانتری‌های تبریزبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، هاشم شعفی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: در پی تصادف یک دستگاه خودروی پراید با یکی از خودرو‌های انتظامی، به راننده خودروی شخصی پراید (خانم مذکور) اعلام می‌شود تا منتظر حضور کارشناس تصادفات راهور برای تعیین مقصر صحنه تصادف باشد، راننده پراید اقدام به توهین و تمرد به سرباز ناجا (راننده خودرو پلیس) کرده که پس از حضور در یگان انتظامی اظهار ندامت و پشیمانی کرده و موضوع با هماهنگی مقامات قضایی در حال سیر مراحل قانونی است.

این مقام انتظامی اعلام کرد: پلیس به افرادی که به ماموران تمرد کنند طبق قانون با آنان برخورد می‌کند و تمرد به پلیس در حین خدمت جزء خطوط قرمز پلیس بوده و با افراد خاطی برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
sina
۱۱:۰۲ ۲۴ خرداد ۱۳۹۸
ولی اگه چندبار برخورد قاطع میشد با این قضیه دیگه شاهد تکرار اون نبودیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۲۳ خرداد ۱۳۹۸
حتما باید با کسانی که به پلیس بی احترامی میکنند برخورد شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۲۳ خرداد ۱۳۹۸
نتیجه ی آزادی دادن به بعضی خانم ها
Iran (Islamic Republic of)
Mahdi
۱۶:۳۹ ۲۳ خرداد ۱۳۹۸
واقعا از نیروی انتظامی تشکر میکنم که با همچین آدمهایی برخورد میکند وگرنه هر کس به خودش اجازه میده بامامورین حفظ امنیت هر جور دلش خواست برخورد کند