جابجایی داوطلبان کارشناسی ارشدبا ۱۰ دستگاه اتوبوس در سنندج

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از اختصاص ۱۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد خبر داد.

 به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، امیر جمشید نژاد گفت: با توجه به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در روزهای ۲۳ و ۲۴ خرداد ماه جاری، این سازمان تمهیدات ویژه ای را برای شرکت کنندگان در آزمون اندیشیده است.

وی با اشاره به اختصاص ۱۰ دستگاه اتوبوس جهت جابجایی داوطلبان گفت: ۶ دستگاه اتوبوس از میدان آزادی داوطلبان شرکت در آزمون را به سمت دبیرستان وابسته به دانشگاه زانیاران، دانشگاه کردستان و دانشگاه پیام نور انتقال می دهند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج افزود: از این تعداد اتوبوس، ۶ دستگاه در میدان آزادی و چهار دستگاه نیز در میدان انقلاب جهت انتقال داوطلبان آزمون به محل برگزاری اقدام می کنند.

وی اظهار داشت: چهار دستگاه اتوبوس نیز از میدان انقلاب به سمت دانشکده فنی یزدان پناه داطلبان شرکت در این آزمون را جابجا می کنند.

جمشید نژاد اضافه کرد: اتوبوس های اختصاص داده شده از ساعت ۶ صبح در ۲ میدان اصلی آزادی و انقلاب مستقر شده وپس از اتمام فرآیند برگزاری آزمون نسبت به انتقال داوطلبان به هسته مرکزی شهر اقدام می کنند.

ماراتن کنکور کارشناسی رشد ۹۸ از صبح امروز پنجشنبه همزمان با سراسر کشور در استان کردستان آغاز شده و تا ظهر جمعه ۲۴ خرداد ادامه دارد.

انتهای پیام/م

آغار ماراتن کنکور کارشناسی رشد ۹۸ 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.