انتصاب سرپرست رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش

مدیر آموزش و پرورش باغملک گفت: سرپرست جدید بازرسی و رسیدگی به شکایات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، مختار نیک مقام، مدیر آموزش و پرورش باغملک با اشاره به اهمیت نقش کارشناسی بازرسی و ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات در آموزش و پرورش به ویژه در ستاد ثبت نام دانش آموزان گفت: یکی از مهم‌ترین کارشناسان در ستاد آموزش و پرورش مناطق، ارزیابی عملکرد است که با فرارسیدن تابستان در ستاد ثبت نام و پروژه مهر نقش و حضور موثری دارد.

وی افزود: در مدت ۹ ماه گذشته حبیب الله، ولی زاده ضمن رسیدگی به وظایف خود در حوزه ورزش و سلامت توانست به خوبی از عهده مسئولیت ارزیابی و عملکرد برآید که همینجا از تلاش هایش تقدیر می‌کنیم.

نیک مقام ضمن معارفه مسلم آروین نژاد به عنوان سرپرست جدید کارشناسی بازرسی و ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات بیان داشت: دقت نظر و سابقه درخشان آروین نژاد در انجام وظایف پیشین اش در کارشناسی آمار و نیروی انسانی نشان داده که می‌تواند به خوبی از عهده مسئولیت جدید بر آید.

 مسلم آروین نژاد ضمن تقدیر از نیک مقام برای اعتماد و محول کردن مسئولیت جدید تصریح کرد: سعی و تلاش من در ستاد مدیریت آموزش و پرورش همواره بر حسن انجام امور بوده است و امیدوارم در مسئولیت جدیدم بتوانم به خوبی ایفای نقش کنم.

گفتنی است سرپرستی کارشناسی آمار و اطلاعات و نیروی انسانی را فرشاد فرهادی برعهده گرفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.