۴۰ غرفه در نمایشگاه بین المللی اردبیل آماده شده است

عضو هیات رییسه اتاق ایران گفت: ۴۰ غرفه در نمایشگاه بین المللی اردبیل آماده واگذاری شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین پیرمؤذن، عضو هیات رییسه اتاق ایران امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، گفت: کنفرانس بین‌المللی کشورهای عضو اکو با حضور ۱۵ کشور از ۲۸ خرداد ماه در استان اردبیل برگزار می‌شود که این میزبانی یک فرصتی طلایی برای استان جهت معرفی قابلیت‌ها و پتانسیل‌های بلقوه موجود در حوزه‌های مختلف اعم از گردشگری، صنعتی، کشاورزی، بهداشت و درمان است.

وی افزود: در حدود ۲۲۰ میهمان خارجی و داخلی در این دوره از کنفرانس حضور خواهند داشت و ۳۰ سخنران از اساتید دانشگاهی و سایر مسؤولان و سرمایه‌ گذاران نیز به ایراد سخنرانی در این کنفرانس بین‌المللی می‌پردازند و در راستای معرفی هرچه بهتر قابلیت‌های استان اردبیل پکیج‌های سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی و دستگاه ‌های اجرایی آماده می‌ شود تا در اختیار میهمانان قرار گیرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل ادامه داد: وزیر بهداشت، آموزش و درمان کشور و هم‌چنین رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور از مهمانان حاضر در این کنفرانس بین‌المللی هستند.

پیرمؤذن افزود: اغلب میهمانان از روز دوشنبه وارد استان اردبیل شده و برنامه افتتاحیه در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود و سپس ادامه برنامه در محل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل برگزار خواهد شد.

وی گفت: در نمایشگاه بین‌المللی اردبیل ۴۰ غرفه آماده واگذاری شده است و امیدواریم که تمامی مسؤولان استانی و دستگاه‌های اجرایی و هم‌چنین فعالان بخش خصوصی با مغتنم شمردن فرصت به دست آمده نهایت بهره و استفاده از این کنفرانس را در جهت توسعه استان اردبیل ببرند.

انتهای پیام/ع

حضور ۲۲۰ میهمان خارجی و داخلی در کنفرانس بین المللی اکو

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار