معاون سیاسی وزیر کشور:

راهکار عبور از مشکلات تقویت وحدت و انسجام ملی است

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: راهکار غلبه بر دشمنان تقویت وحدت و انسجام ملی، حفظ ثبات و اقتدار کشور و تبعیت از ولایت است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور در نشست هم اندیشی فعالان حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی استان قزوین گفت: با انسجام و حفظ وحدت می‌توان مسائل را حل کرد، اگر با هم باشیم دشمن عقب نشینی می‌کند و برای اینکه در مقابل قلدری آمریکا بایستیم باید انسجام خود را حفظ کنیم.

وی گفت: خروج از برجام آمریکا غیر قانونی بود و هیچ بهانه‌ای نداشت و چون نتوانست ما را از برجام پشیمان و خارج کند از تعهدی بین المللی خارج شد.

عرف افزود: امروز آمریکا در شرایطی قلدری می‌کند که در یک دست شمشیر و در دست دیگر پیام مذاکره دارد که منطقی نیست و به نظر می‌رسد در این شرایط باید متحد باشیم و با انسجام در برابر ظالم بایستیم.

رئیس ستاد انتخابات کشور اظهارداشت: در شرایط حساس کنونی باید ثبات کشور حفظ شود و بدانیم که دشمنان با برخی کشور‌های همسایه، ضد انقلاب توافق و دلار‌های نفتی را هزینه کرده‌اند تا علیه نظام اسلامی توطئه کنند.

وی بیان کرد: اگر یک سال ایستادگی و وحدت و ثبات خود را حفظ کنیم و نگذاریم ترامپ میوه درخت انتخابات آینده اش را بچیند مطمئن باشید ترامپ عقب نشینی خواهد کرد.

رئیس ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: در این شرایط همه باید به ظلم و ستم آمریکا روشنگری کنیم و هنرمند با زبان هنر، سیاسیون با زبان سیاسی، ورزشکاران در میادین ورزشی و احزاب در محافل حزبی از خوی تجاوز گری و ستمگری آمریکا بگویند.

وی بیان کرد: برای آنکه برای آیندگان شکست‌هایی مانند قرارداد ننگین ترکمانچای تکرار نشود امروز باید در برابر زیاده خواهی آمریکا بایستیم و پشت سر رهبری اقتدار کشور را حفظ کنیم.

معاون سیاسی وزیر کشور  با اشاره به فعالیت احزاب گفت: در وزارت کشور رسالت تقویت احزاب است و رویکرد ما این است تا امکانات لازم را در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

عرف تصریح کرد: وزارت کشور دو وظیفه ذاتی از جمله سیاست داخلی و امنیت داخلی دارد که راهبری سیاست داخلی دولت با ماست و در این زمینه برنامه‌های دولت به استان‌ها منعکس و ابلاغ شده است.

معاون سیاسی وزیر کشور یادآورشد: کارآمدی نظام برای ما مهم است، اما باید فکر کنیم چرا در فرهنگ و اقتصاد نتوانستیم به گفته‌های خود عمل کنیم و همچنان برخی وعده‌ها عملی نشده است.

عرف خطاب به حاضران در نشست  فعالان فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در استان قزوین بیان کرد: با تشکیل سه کارگروه تخصصی و استفاده از ظرفیت کسانی که در نشست امروز حضور داشتند می‌توانید مشکلات و آسیب‌ها را شناسایی و به ما منتقل کنید تا در تصمیم گیری‌ها از آن استفاده شود.

در ادامه نمایندگان تشکل‌های مختلف فرهنگی، هنری، رسانه‌ای، سیاسی و احزاب دیدگاه‌های خود را با معاون سیاسی وزیر کشور در میان گذاشتند.

انتهای پیام/ک

نشست هم اندیشی فعالان حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی  قزوین

برچسب ها: انتخابات ، احزاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.