به مناسبت هفته جهاد کشاورزی؛

پروژه استخر ذخیره آب کشاورزی روستای تبت بوکان افتتاح شد

مدیرجهاد کشاورزی بوکان از افتتاح پروژه استخر ذخیره آب کشاورزی روستای تبت با اعتبار ٦۵۰میلیون ریال خبرداد.

پروژه استخر ذخیره آب کشاورزی روستای تبت بوکان افتتاح شداسکندر عبدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: استخر ذخیره آب کشاورزی روستای تبت از توابع بخش مرکزی بوکان در راستای بالا بردن راندمان انتقال آبیاری، افزایش تولید در واحد سطح، فراهم ساختن مقدمات اجرای طرح آبیاری تحت فشار اراضی پایاب استخر، تثبیت اشتغال ۴۰ خانوار و تحت پوشش قرار دادن ۳۰ هکتار اراضی با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیون ریال روز چهارشنبه به بهره برداری رسید.

او افزود: این پروژه با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان بوکان، فرماندهی انتظامی، مسئولان ادارات، امام جمعه روستا، دهیار، شورای اسلامی روستای تبت و جمع کثیری از مردم این روستا افتتاح شد.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر روی جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان‌های مهاباد، میاندوآب، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجر پذیر‌ترین شهر‌های ایران به شمار می‌رود.

این شهرستان دارای ۲۵۱ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد ۱۹۴ هزار نفر ساکن نقاط شهری و ۵۶ هزار نفر نیز ساکن روستا‌ها می‌باشند و بعد از ارومیه، خوی و میاندوآب چهارمین شهرستان پرجمعیت آذربایجان غربی است.
 
انتهای پیام/م
 
 

افتتاح پروژه استخر ذخیره آب کشاورزی روستای تبت بوکان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.