سوارز: آرژانتین با مسی شانس قهرمانی کوپا آمریکا را دارد

مهاجم تیم ملی فوتبال اروگوئه گفت:‍ تیم ملی آرژانتین به دلیل حضور لیونل مسی، فرصت فتح کوپا آمریکا را دارد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، لوییس سوارز مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسا در مصاحبه با فاکس اسپورت، اظهار داشت: جراحی من زمانی بود که نیاز به استراحت داشتم و باید لحظات بدی که گذراندم را فراموش می‌کردم. این بهترین راه برای خوب آماده کردن خودم برای رسیدن به کوپا بود. دوره آماده سازی واقعاً شگفت انگیز بود.

سوارز: آرژانتین با مسی شانس قهرمانی کوپا آمریکا را دارد

او گفت: این مصدومیت برای اولین بار در بازی الکلاسیکو مقابل رئال در سال ۲۰۱۶ اتفاق افتاد و باعث شد که مشکل زانو پیدا کنم. این مشکل در بازی مقابل آرژانتین برگشت، اما بعد از مدنی من یک سال کامل را بدون مشکل سپری کردم، چون تلاش و کار کردم که این مصدومیت رو کاهش بدم.

سوارز ادامه داد: وقتی ضربه نمی‌خورم، هیچ اتفاقی پیش نمی‌آید و درد زانوم ظاهر نمی‌شود. بعد از جام جهانی به بارسلونا برگشتم و یکسری آزمایشات را روی زانوم انجام دادم. دکتر‌ها گفتند که مصدومیت پیچیده ایه است، اما همه چیز با تمرین و سلول درمانی شروع به خوب شدن می‌کند. به من گفتن برای مراقبت از خودم، به تیم ملی نروم. این چیز بدی بود، اما اگه من از زانوم حفاظت و مراقبت نمی‌کردم، امروز اینجا و در تیم ملی نبودم.

مهاجم تیم ملی اروگوئه افزود: بعد از بازی مقابل لیورپول درد دوباره شروع شد و می‌دانستم که این همان مصدومیت اول در غضروف هام نیست و فرداش خوب بودم، اما وقتی پیش دکتر رفتم بهم گفت که این همون غضروف است با این تفاوت که در قسمت داخلی غضروف یک پارگی هست.

او تصریح کرد: بعد از صحبت‌هایی که با دکتر داشتیم، بهم گفت که بهتر است در فینال جام حذفی بازی نکنم، چون بازی کردن با پارگی در غضروف سخت است. به همین دلیل بود که من در فینال بازی نکردم و بعد یک بیانیه برای هواداران بارسا نوشتم، چون این منو اذیت کرد که شنیدم که میگن او جراحی کرده است تا بتواند در کوپا آمه‌ریکا حضور داشته باشد.

سوارز گفت: من ریکاوریم را در بارسلونا انجام دادم یرار می‌دانستم بارسلونا قادر به انجام خیلی چیز‌ها است و امکاناتشان بهتر از چیزی است که ما در تیم ملی داریم.

سوارز: آرژانتین با مسی شانس قهرمانی کوپا آمریکا را دارد

این مهاجم در ادامه‌ی مصاحبه با فاکس اسپورت، در خصوص لیونل مسی و تیم ملی آرژانتین هم اظهار کرد: وقتی به بارسلونا رفتم، مسی خیلی خوب ازم استقبال کرد. مسی هیچوقت نمیگه 'من'، چه به مربی چه به بازیکن. مسی بیش از هر کسی دوست و همراه من است. آرژانتین بخاطر داشتن مسی، فرصت بردن کوپا را دارد.

سوارز در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار منبی بر اینکه برخی‌ها می‌گویند که" مسی بعضی وقت‌ها درخواست‌های مربی را رد می‌کنه و همچنین او ترکیب را ارنج می‌کند، گفت: نه نه. من و مسی خیلی در مورد این چیز‌ها حرف زدیم و او خیلی دلش شکسته، چون آدم است و این چیز‌ها اذیتش می‌کند.

انتهای پیام/

اظهارات سوارز پیش از آغاز کوپا آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار