تسلیم اظهارنامه مالیاتی به صورت اینترنتی

مدیر کل امور مالیاتی استان سمنان گفت: صاحبان مشاغل با مراجعه به آدرس tax.gov.ir نسبت به تسلیم اظهارنامه مالیاتی خود اقدام کنند.

تسلیم اظهارنامه مالیاتی به صورت اینترنتیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، بی نیاز مدیر کل امور مالیاتی استان سمنان با بیان اینکه بخش اعظمی از صاحبان مشاغل در استان مشمول گروه سوم می‌شوند گفت: این افراد می‌توانند از تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم استفاده کنند و در این زمینه نیاز هست صاحبان مشاغل که مجموع دریافتی شان در سال ۱۳۹۷ تا ۸۲۸ میلیون بوده می‌توانند از این طرح استفاده کنند.

وی افزود: کسانی که از ۰ تا ۲ و نیم میلیون تومان مالیات قطعی شان در سال ۹۶ باشد بدون افزایش مالیات خواهند بود و می‌توانند به صورت نقدی یا در ۴ قسط مالیات خود را پرداخت کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان تصریح کرد: کسانی که مالیات قطعی شان در سال ۹۶ بین دو و نیم تا ۵ میلیون تومان باشد ۵ درصد افزایش، بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان، ۹ درصد افزایش و بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان ۱۵ درصد افزایش مالیات دارند.

وی گفت: اگر فرد اظهارنامه مالیاتی خود را در موعد مقرر تسلیم نکند از معافیت‌های موضوع ۱۰۱ قانون مالیات‌های مستقیم نمی‌توانند استفاده کند و مشمول جرائم غیرقابل بخشش می‌شود.

انتهای پیام / گ 

آخرین اخبار از اظهار نامه مالیاتی در استان سمنان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.