امام جمعه شهرکرد گفت: آمریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران در موضع ضعف قرار دارد و فرستادن واسطه به ایران ناشی از یأس و سرخوردگی آمریکاست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۲۴ خرداد ۹۸ در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد با اشاره به موضع گیری قاطع، زیبا و ارزشمند مقام معظم رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن اظهار داشت: هم اکنون آمریکا در موضع ضعف قرار دارد و نمی‌تواند وارد جنگ شود و این دستاورد ۴۰ سال مقاومت است.

وی گفت: در حال حاضر آمریکا سعی دارد تا با این واسطه بازی‌ها خود را طرفدار مذاکره و صلح نشان دهد و در مقابل، ایران را کشوری تنش زا و مقام معظم رهبری را تنها مخالف مذاکره جلوه دهد.

نکونام افزود: پیش از این با آمریکا مذاکره‌هایی داشتیم و امتیاز‌هایی هم دادیم و نتیجه آن را هم دیدیم که چگونه آمریکا زیر تعهد خود زده و اکنون در کمال بی حیایی دنبال مذاکره دوباره است.

وی با اشاره به جنگ افروزی‌ها و نتایج خشونت بار حضور آمریکا در نقاط مختلف جهان، گفت: بیشتر کشور‌های جهان از رفتار آمریکا منزجر بوده و اذعان می‌کنند که آمریکا کشوری تنش زا است.

نکونام به وجود نیرو‌های متعهد و انقلابی تربیت یافته مکتب امام و شهدا اشاره کرد و گفت: تفکر ضد آمریکایی و موافق با مقاومت و مخالف با مذاکره در این نیرو‌ها نشان می‌دهد که چنین تفکری موضع نظام است و نتیجه آن سرخوردگی امریکاست که مجبور به واسطه فرستادن و ارسال پیام کرده است.

وی با اشاره به فرمان امام راحل در سال ۵۸ مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی گفت: این نهاد نتایج و برکات زیادی را در محرومیت زدایی بر محور تلاش جهادگرانه داشت.

نکونام افزود: هرچند این نهاد اکنون به جهاد کشاورزی تغییر نام یافته، اما انتظار است همچنان مانند گذشته مفید و گره گشا در حوزه کشاورزی برای رونق تولید و ایجاد اشتغال باشد.

امام جمعه شهرکرد در بخش دیگری از سخنان خود به صدور مجوز برگزاری کنسرت موسیقی در استان اشاره کرد و گفت: کسی با موسیقی سنتی و برگزاری کنسرت مخالف نیست، اما آنچه ما را نگران کرده فساد جنسی است که جامعه را به تباهی می‌کشاند و نسل جوان را از رشد باز می‌دارد.

نکونام افزود: دشمن به دنبال استحاله انقلاب اسلامی ایران است و متأسفانه برخی مدیران نه تنها به تذکرات گوش نمی‌دهند، بلکه در این راستا لجبازی هم می‌کنند.

وی ادامه داد: از این تریبون خطر بزرگی را به مردم یادآوری کردم و از متولیان امر می‌خواهم برخورد قوی تری با مفاسد در جامعه داشته باشند.

نماینده، ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری از نیروی انتطامی هم خواست با متخلفان کشف حجاب برخورد کند.

انتهای پیام/خ

نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرکرد

برچسب ها: نماز جمعه ، خطبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار