اعلام نتايج انتخابات هفدهمين دوره نشريات دانشگاهی/ انتخابات دور دوم تکرار می‌شود

میلاد مفاخری دانشجوی دانشگاه پیام نور با کسب ۱۴۸ رای به شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی وزارت علوم راه پیدا کرد.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، میلاد مفاخری، دانشجوی دانشگاه پیام‌نور استان البرز و مدیرمسئول نشریه نامد به عنوان نفر اول و عضو اصلی شورای ناظر بر نشریات دانشگاهی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انتخاب شد.

براساس گزارش دبیر هیئت نظارت بر انتخابات هفدهمین دوره انتخابات نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی آقای میلاد مفاخری دانشجوی دانشگاه پیام نور با کسب ۱۴۸ رای به شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری راه پیدا کرد.
لازم به ذکر است نتایج مرحله دوم پس از اعلام کتبی هیئت نظارت بر انتخابات اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است این نتیجه بر اساس ماده ۶۰ شیوه نامه اعلام می‌شود و مدیران مسئول از این تاریخ اعلام عمومی به مدت ۵ روز فرصت دارند مطابق ماده ۶۱ اعتراض خود را به دبیرخانه شورای مرکزی ناظر تحویل دهند.

نتایج انتخابات هفدهمین همایش نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی (مرحله دوم)

در اجرای ماده ۶۴ شیوه‌نامه برگزاری انتخابات نمایندگان مدیرمسؤول نشریات دانشگاهی در کمیته‌های ناظر بر نشریات دانشگاه‌ها و شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به اطلاع می‌رساند هیأت نظارت بر انتخابات اعضای دانشجویی شورای مذکور، به موجب صورت‌جلسه مورخ ۲۰/‏۰۳/‏۱۳۹۸ نتیجه دور دوم انتخابات اعضای دانشجویی شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی را به شرح آتی تأیید کرد:
۱. مجموع آرای ریخته‌شده در صندوق: ۲۹۰ رأی
۲. مجموع آرای محسوب در مجموع آراء: ۲۸۹ رأی (۲۸۴ رأی صحیح و پنج رأی باطل)
۳. مجموع آرای باطله غیرمحسوب در مجموع آراء: یک رأی
۴. آرای هریک از کاندیدا‌های راه‌یافته به دور دوم (آقایان محمدعلی کامفیروزی و محمدرضا محمدی)، به طور مساوی: ۱۴۲ رأی.

بر این اساس، مستنداً به تبصره ماده ۵۴ شیوه‌نامه صدرالذکر، تجدید انتخابات دور دوم برای مشخص‌شدن عضو اصلی و علی‌البدل شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اجتناب‌ناپذیر است. بدیهی است هرگونه اعتراض اشخاص مندرج در بند‌های سه‌گانه ماده ۶۱ شیوه‌نامه مذکور نسبت به تأیید نتیجه انتخابات با رعایت تشریفات مقرر از جمله مهلت پنج‌روزه در شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قابل طرح خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.