برپایی مسابقات ورزشی مستلزم حمایت همکاری اداره ورزش

عضو شورای شهر اهواز اجرای برنامه‌های ورزشی در این شهر را مستلزم همکاری اداره ورزش و جوانان دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، محمدرضا ایزدی، عضو شورای شهر اهواز گفت: به‌مناسبت ماه مبارک رمضان مسابقات ورزشی به نام جام رمضان در سطح محلات با همکاری معاونت فرهنگی با نظم خوبی برگزار شد.

وی افزود: خوشبختانه با مدیریت خوب این دوره از مسابقات هم با کیفیت خوب به اتمام رسید و امیدواریم این برنامه‌ها تداوم داشته باشند.

ایزدی بیان داشت: تداوم برگزاری این مسابقات می‌تواند در کاهش بزه و ناهنجاری‌های اجتماعی تأثیر بسزایی داشته باشد و اگر یک مجموعه ورزشی احداث شود و جوانان ما مشغول به ورزش شوند درب یک زندان بسته می‌شود که این گویای اهمیت ورزش و امکانات ورزشی در جامعه و همچنین سلامت نیروی جوان ما است.

عضو شورای شهر اهواز  ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های گوناگونی داریم که تا جایی‌که قانون و بودجه به ما اجازه دهد حمایت خواهیم کرد.

این مقام مسئول گفت: از اداره کل ورزش و جوانان استان انتظار می‌رود در برگزاری اینگونه مسابقات حضور پیدا کند و اگر این همکاری ایجاد شود قطعا این مراسمات پرنگ‌تر برگزار خواهد شد، ولی با توجه به این که اوضاع مالی شهرداری مطلوب نیست، نیاز است دستگاه‌های مربوطه بیشتر مشارکت کنند.

انتهای پیام/م

برگزاری مسابقات ورزشی در خوزستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.