۷۴۰ میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی به کشاورزان گیلانی پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حیدر کامیاب، رئیس اداره امور فناوری مکانیزه جهاد کشاورزی گیلان گفت: در راستای افزایش کشت مکانیزه کشاورزی ۷۴۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی از محل خط اعتباری طرح توسعه مکانیزاسیون کشاورزی به کشاورزان گیلانی پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه، این تسهیلات با عاملیت بانک کشاورزی با سود ۱۵ درصد برای خرید انواع ماشین‌ها و تجهیزات کشاورزی به کشاورزان تعلق می‌گیرد، افزود: این تسهیلات در بخش‌های تولیدی زراعت، باغبانی، دامپروری، شیلات، جنگل، مرتع و گیاهان دارویی در سال جاری به استان تخصیص‌یافته است.

رئیس اداره امور فناوری مکانیزه جهاد کشاورزی گیلان، با اشاره به نحوه دریافت این تسهیلات از سوی کشاورزان گیلانی، گفت: این اعتبار توزیع شهرستانی شده و متقاضیان می‌توانند به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان یا مراکز خدمات جهاد کشاورزی دهستان‌ها نسبت به ارائه درخواست اقدام کرده و یا به بانک کشاورزی شعب شهرستان‌ها برای دریافت تسهیلات و خرید ماشین مراجعه کنند.

حیدر کامیاب، با اشاره به میزان جذب این اعتبار، تصریح کرد: بر اساس گزارش دریافتی از مدیریت شعب بانک کشاورزی استان تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات در قالب تسهیلات پرداخت شده است.

 

انتهای پیام/م.ع

پرداخت ۷۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان گیلانی

برچسب ها: تسهیلات ، کشاورزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.