بالا رفتنِ تب ورزش در نصف جهان

رییس هیات انجمنهای ورزشی استان اصفهان از برگزاری چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی زاینده رود، در اصفهان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی هیات انجمن‌های ورزشی استان اصفهان، با اشاره به اینکه توسعه ورزش قهرمانی و همگانی هدف اصلی چهارمین جشنواره ورزشی زاینده رود است، افزود: این رویداد ورزشی روز‌های ۳۰ و ۳۱ خرداد و با شعار "طبیعت شاداب، ورزش مهیج، شهروند با نشاط" در بوستان پردیس هنر واقع در آبشار سوم محل شهربازی سابق برگزار می‌شود.

حمیدرضا غزنوی اضافه کرد: هر ۲۰ کمیته فعال تحت پوشش هیات در این جشنواره شرکت خواهند کرد و برگزاری چنین جشنواره‌هایی شور و نشاط اجتماعی، همگانی شدن و آشنایی مردم با رشته‌های جدید را بدنبال دارد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات چند جانبه بیسبال با حضور تیم‌هایی از دیگر استان ها، رقابت‌های کشوری و اجرای نمایشی دارت، مسابقه استانی و شهروندی اسپوکس، سافتبال، رزم سلطان، جهت یابی، کیک بوکسینگ واکو، ساواته، سپک تاکرا، طناب کشی، فوتبال رومیز از جمله برنامه‌های این هیات در روز جشنواره خواهد بود.

وی افزود: اجرای نمایشی پاراموتور، پاراگلایدر، بالن، اسکی روی آب، جت اسکی، موج سواری و پدل برد، پرواز هواپیما، بالگرد و مولتی موتور‌های رادیو کنترل، مسابقه بالگرد خانگی و اجرای رقابت‌های شهروندی بانجی جامپینگ و ورزش‌های الکترونیک و همچنین بازی رایانه‌ای فیفا ۲۰۱۹ با مشارکت موسسه جام دیجیتال دیگر بخش‌های این جشنواره را تشکیل می‌دهد.

رییس هیات اظهار داشت: در این جشنواره علاوه بر برگزاری مسابقات استانی، رقابت‌های منطقه‌ای و کشوری نیز برگزار می‌شود ضمن اینکه مهترین مولفه در برپایی این جشنواره برگزاری مسابقات شهروندی با هدف معرفی و شناساندن رشته‌های تحت پوشش در راستای توسعه و تعمیم ورزش همگانی خواهد بود.

انتهای پیام/م

 

برگزاری چهارمین جشنواره ورزشی زاینده رود در اصفهان

برچسب ها: اخبارورزشی ، بیسبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.