پاسخ شهرداری شیراز درباره المان سعدی/ تندیس جمع آوری شد

شهرداری شیراز درخصوص شباهت نداشتن المان سعدی با تصاویر موجود از این شاعر پرآوازه پاسخ داد.

پاسخ شهرداری درخصوص شباهت نداشتن المان سعدی با تصاویر موجود از این شاعر پرآوازه/المان سعدی شیرازی جمع آوری شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نصب المان شیخ مصلح الدین سعدی شیرازی، در مقابل باغ دلگشا، به علت شباهت نداشتن به تصاویر موجود از آن شاعر پرآوازه و شکل نامناسب طرح، واکنش‌هایی را از سوی کابران شبکه‌ها و فضای مجازی به دنبال داشت.

محمدرضا دهقانی مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با بیان اینکه  خود ما هم نظرمان در رابطه با شکل ظاهری المان سعدی این است که خیلی جالب از آب درنیامده، گفت: در حال پیگیری هستیم تا مشکلات آن برطرف شود.

وی در پاسخ به این سوال که قبل از نصب المان و قرارگرفتن در دید عموم چرا ابتدا ایرادات آن برطرف نشده؟ ضمن عذرخواهی در این خصوص اظهار کرد: بله درست است و این از نقاط ضعف ما است که سعی می کنیم در آینده با نظارت بهتر این مشکلات پیش نیاید.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز با بیان اینکه تندیس برای اصلاح، دوباره سازی و مناسب سازی جمع آوری شد، اظهار امیدواری کرد: بعد از ساخت و اصلاح ، این المان به شکلی مناسب در شان سعدی شیرازی و شهر شیراز قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: البته این شکل کار‌ها تا حدودی سلیقه‌ای است و نظارت بیشتر را می‌طلبد، بخصوص اینکه سعدی و حافظ از مشاهیر جهان هستند و باید در این خصوص دقت بیشتری صورت می گرفت.

محمدرضا دهقانی ادامه داد: مسئولیت نصب این المان با سازمان سیما، منظر و فضای مجازی شهرداری است که کار‌های زیباسازی شهر را انجام می‌دهد و اکنون نیز در حال پیگیری هستیم که جریان این موضوع چه بوده و چه اتفاقی افتاده است.

مدیرکل ارتباطات شهرداری شیراز ضمن تشکر از مردم و شهروندان، اضافه کرد: نظر شهروندان و مردم برای ما بسیار مهم است و با توجه به بازخورد و نظر شهروندان ما کار‌های خود را بازسازی می‌کنیم.

انتهای پیام/چ

شباهت نداشتن المان سعدی با تصاویر موجود از این شاعر پرآوازه

برچسب ها: شعر ، اخبار هنرمندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
یه مقدار دقت بیشتری در کارتان بکنید