برگزاری جلسه بازسازی مساجد شهرستان قصرشیرین

جلسه بازسازی مساجد شهرستان قصرشیرین به ریاست معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،در جلسه بازسازی مساجد شهرستان قصرشیرین معاون فرماندار بر اهمیت و ضرورت پیگیری تعمیرات، مقاوم سازی و بازسازی مساجد آسیب دیده از زلزله های سال ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ تاکید کرد.

وی گفت : شهرستان قصرشیرین دارای ۹ مسجد شهری و ۱۶ مسجد روستایی با چند حسینیه می باشد که به دلیل زلزله های رخ داده متحمل خسارت هایی از نوع تعمیری و تخریبی گردیده اند. که با تلاش های استانداری و مسولان شهرستان مبلغ دو میلیارد و سیسصد و سی میلیون تومان جهت تعمیرات این مساجد از محل اعتبارات ماده ۱۲ ویژه زلزله مصوب گردیده است که از این مبلع تا کنون حدود یک میلیارد و چهارصد و شصت و چهارمیلیون تومان آن تخصیص پیدا کرده و هیات امنای مساجد می توانند با مراجعه به بنیادمسکن و ارایه مستندات لازم کار تعمیرات مساجد را آعاز نمایند.

وی افزود : از این تعداد ۴ مسجد احداثی بوده کربا مشخص شدن پیمانکار مربوطه به زودی کار ساخت و ساز انها آغاز می گردد و بقیه مساجد نیز در حال انجام تعمیرات می باشد.

وی عنوان کرد : دو باب مسحد نیز توسط قرارگاه سازندگی و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازسازی و به بهره برداری رسیده است .

 

 

انتهای پیام/د

اهمیت و ضرورت پیگیری تعمیرات، مقاوم سازی و بازسازی مساجد

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار