اردبیل پیشرو در پاکسازی محیط زیست جهت میزبانی مسابقات جهانی

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: تلفیق برنامه‌های ورزشی و فرهنگی و محیط زیست ابتکاری است که از اردبیل شروع شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در مراسم اولین دوره مسابقات پاک روی با هدف پاکسازی مسیر اردبیل به سرعین گفت: پاکسازی محیط شهر در آستانه میزبانی از مسابقات والیبال لیگ ملت‌های جهان ابتکاری است که از استان اردبیل شروع و امیدواریم این کار فرهنگی در تمامی شهر‌های کشور صورت گیرد.

وی افزود: باتوجه به تجربیات اردبیل درامر میزبانی مسابقات، انتظار داریم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ هم به نحوه احسن در اردبیل برگزار و این شهر را در سطح دنیا زبانزد شود.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: باید به دستاورد‌های جانبی مسابقات والیبال لیگ ملت‌های توجه کنیم چراکه این دستاور‌ها برای استانی توریست پذیر با همچون اردبیل بسیار حائز اهمیت است.

احمدی ادامه داد: باید تلاش کنیم تا تمیز نگهداشتن محیط زیست را درجامعه نهادینه کنیم و دراین راستا هرچقدر بتوانیم مردم را همراه کنیم بسیار ارزشمند است و بسیار خرسندیم که اردبیل در این امر پیشرو بوده است.

وی افزود: حضور جوانان به عنوان داوطلبان فرهنگی در مسابقات والیبال لیگ ملت‌های جهان امتیازی برای استان اردبیل است که باید از ظرفیت به نحوه احسن استفاده کنند.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان بااشاره به ظرفیت‌های گردشگری استان اردبیل گفت: شهر سرعین جزو مناطق بهشتی ایران است وباید در حفظ محیط زیست این شهر کوشا باشیم و زیبایی‌های این منطقه را حفظ کنیم.

انتهای پیام/ح

اردبیل میزبان مسابقات والیبال لیگ ملت‌های جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار