مربیان تیم ملی فوتبال امید ایران مشخص شدند

دستیاران فرهاد مجیدی در تیم ملی فوتبال امید ایران مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال امید ایران در حالی باید در چارچوب رقابت‌های نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن در تایلند به مصاف حریفان برود که این مسابقات با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه ۴ تیمی برگزار می‌شود و فوتبال‌دوستان ایرانی امیدوار هستند تا این تیم به المپیک صعود کند.

پس از قطع همکاری فدراسیون فوتبال با کرانچار، سئول نشین‌ها به امیر قلعه نویی، علیرضا منصوریان، افشین قطبی، جواد نکونام، یحیی گل محمدی، خداداد عزیزی و ... پیشنهاد دادند که هیچ کدام نپذیرفتند و سپس حمید استیلی، مدیر تیم ملی امید اعلام کرد که فرهاد مجیدی سرمربی تیم ملی امید است، هر چند کمیته ملی المپیک به این انتخاب واکنش نشان داد و بیان کرد در فرآیند این انتخاب نیست.

با انتخاب سرمربی جدید، رضا شاهرودی و سهراب بختیاری زاده از تیم ملی جدا شدند و حاضر نبودند با مجیدی کار کنند، اما فرشاد ماجدی همچنان در کادرفنی تیم ملی است و با مربی جدید همکاری خواهد کرد، هر چند اگر فرهاد مجیدی صلاح بداند تا مربی جدیدی اضافه شود با مسئولان فدراسیون فوتبال صحبت کرد تا این کار انجام شود و خواستار جذب یک مربی اسپانیایی است.

البته به جز ماجدی، محمد حبیبی مربی دروازه‌بانان تیم ملی فوتبال نوجوانان به عنوان مربی تیم فوتبال امید انتخاب شد و در اردو‌ها و تمرینات حضور دارد.

یوز‌های جوان که در مقدماتی با تیم‌های عراق، ترکمنستان و یمن همگروه بودند با ۴ امتیاز به مرحله نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ رسیدند و در دی ماه باید در تایلند به مصاف دیگر تیم‌ها برای شکستن طلسم ۴۴ ساله بروند و فوتبال‌دوستان امیدوار هستند با هدایت مجیدی به المپیک راه یابند.


بیشتر بخوانید:

حضور سید حسن خمینی و فرهاد مجیدی در کمیته ملی المپیک

رویای شیرین فرهاد برای صعود به المپیک/ طلسم می‌شکند؟

مربی خارجی تیم ملی برای تسویه حساب به فدراسیون فوتبال رفت


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال امید ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.