افزایش حامیان فرزندان ایتام و محسنین در قزوین

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: در ایام پر برکت ماه مبارک رمضان دو هزار و ۳۰۲ حامی جدید به جمع حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین پیوستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، فرزاد فرهادی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گفت: در ماه مبارک رمضان دو هزار و ۳۰۲ حامی جدید به جمع حامیان طرح‌های اکرام ایتام و محسنین پیوستند که از این تعداد ۸۳۵ حامی غیر فعال بودند که مجدداً همکاری خود را برای حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین آغاز کردند.

فرهادی افزود: در طرح اکرام ایتام، حامیان با حداقل ۱۰ هزار تومان می‌توانند به جمع حامیان بپیوندند و کمک‌های خود را برای فرزندانی که از نعمت پدر محروم هستند، اهداء کنند.

وی اضافه کرد: در طرح اکرام محسنین هم حامیان از فرزندانی حمایت می‌کنند که علیرغم اینکه از نعمت پدر محروم نیستند، اما برخی از آن‌ها مشکلاتشان بیشتر از ایتام است چراکه این فرزندان به دلیل بیماری صعب العلاج و یا از کارافتادگی پدر موجب شده است تا علاوه بر هزینه‌های جاری زندگی، هزینه‌های نگهداری و درمان نیز به هزینه‌های آن‌ها افزوده شود.

فرهادی عنوان کرد: در سال گذشته در طرح اکرام ایتام از سوی ۱۴ هزار و ۷۳ حامی، بیش از ۹ میلیارد و ۴۵ میلیون تومان به هزار و ۶۱۲ یتیم مساعدت شده است.

وی اعلام کرد: همچنین در سال گذشته پنج هزار و ۷۱۲ حامی نیکوکار طرح اکرام فرزندان محسنین مبلغ چهار میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان به سه هزار و ۱۴۶ فرزند معنوی خود اهداء کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یادآورشد: مردم می‌توانند برای مشارکت در طرح‌های اکرام ایتام و اکرام محسنین، از طریق پایگاه‌های کمیته امداد امام (ره) در این اقدام خیرخواهانه مشارکت کنند.

انتهای پیام/ک

دو هزار و ۳۰۲ حامی جدید به جمع حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین پیوستند

برچسب ها: کمیته امداد ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار