درخواست هواداران منچستر از بازیکن این تیم: شماره ۹ بپوش

هواداران منچستر یونایتد خواستار بازگرداندن پیراهن شماره ۹ به مهاجم فرانسوی تیمشان شدند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ظاهرا شماره پیراهن‌های بازیکنان منچستر یونایتد نقش اساسی در عملکرد و محبوبیت بازیکنان این تیم دارد. علاوه بر پیراهن شماره ۷ منچستر یونایتد که پس از رونالدو، برای دیگر بازیکنان صاحب این پیراهن آمدی نداشته است و همه‌ی آن‌ها در این باشگاه ناکام ماندند، این بار پیراهن شماره ۹ باعث به وجود آمدن حاشیه‌هایی در این تیم شده است و هواداران می‌خواهند آنتونی مارسیال مهاجم فرانسوی تیمشان، فصل بعدی شماره ۹ را بپوشد.

درخواست هواداران منچستر از بازیکن این تیم: شماره 9 بپوش

در سال ۲۰۱۵ که مارسیال از موناکو به منچستر یونایتد پیوست، شماره ۹ این تیم را بر تن کرد، اما درست یک فصل بعد و با آمدن زلاتان ابراهیمویچ به این تیم مجبور شد این پیراهن را دربیاورد و به همبازی سوئدی خود بدهد.

مارسیال از این که باید شماره ۱۱ را بر تن می‌کرد، راضی نبود، اما از آن زمان تاکنون این شماره را بر تن می‌کند. پس از مصدومیت زلاتان ابراهیموویچ و پیوستن روملو لوکاکو به جمع شیاطین سرخ، مهاجم بلژیکی نیز هوای پوشیدن پیراهن شماره ۹ به سرش زد.

ابراهیموویچ در این باره گفته است: لوکاکو با من تماس گرفت و پرسید می‌توانم شماره ۹ را بپوشم؟ من هم گفتم مشکلی نیست، زیرا از این به بعد شماره ۱۰ برای من در دسترس است.

وی در ادامه گفت: وقتی به یک تیم جدید می‌روم، شماره ۱۰ آن تیم را انتخاب می‌کنم، زیرا احساس می‌کنم که واقعا شماره ۱۰ هستم.

درخواست هواداران منچستر از بازیکن این تیم: شماره 9 بپوش

سرانجام و با موافقت ابراهیموویچ، مهاجم بلژیکی به آرزویش رسید و پیراهن شماره ۹ را بر تن کرد، اما این پیراهن برای او خوش یمن نبود، زیرا لوکاکو هر چقدر در تیم ملی خوب کار کرد در منچستر عملکرد خوبی نداشت و نتوانست به توفیقی برسد. همین موضوع باعث شد تا لوکاکو دیگر در بین هواداران منچستر یونایتد محبوبیت چندانی نداشته باشد و به احتمال قوی، در پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی به اینتر میلان بپیوندد.

درخواست هواداران منچستر از بازیکن این تیم: شماره 9 بپوش

 هواداران منچستر یونایتد به انتقال قریب الوقوع این بازیکن در صفحه توییتر باشگاه واکنش نشان داده اند و خواستار بازپس دادن شماره ۹ به مارسیال شدند. برخی نیز گفته اند حتی اگر لوکاکو در این تیم ماندنی شد، شماره ۹ باید به مهاجم فرانسوی برسد و لوکاکو هم می‌تواند شماره ۱۱ را بپوشد.

باید تا آغاز فصل جدید لیگ برتر انگلستان منتظر ماند و دید که چه کسی در فصل جدید وارث پیراهن پرطرفدار و پرحاشیه این تیم خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال منچستر یونایتد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار