جشنواره ملی تئاتر دانشگاهی خیابانی ادیبان در گرمسار با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

معرفی برترین های جشنواره ملی تاتر خیابانی در گرمساربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، در برترین های جشنواره ملی تاتر خیابانی در گرمسار ۲۰ گروه نمایشی دانشجویی از استان‌های کرمانشاه، تهران، گیلان، همدان، لرستان، خوزستان و سمنان، به مدت دو روز در کاروانسرای ده نمک آرادان و پارک الغدیر گرمسار برنامه اجرا کردند.

در پایان این جشنواره، با رای داوران عنوان بهترین بازیگر مرد به عرفان طوسی برای نمایش معرکه، بهترین بازیگر زن به مرجان آقانوری برای نمایش اعترافات، بهترین طراحی صحنه و لباس به امیرحسین دلارام برای نمایش معرکه، بهترین کارگردانی به آرزو کریمی زند برای نمایش اعترافات، بهترین نمایشنامه به محمد زرنوش برای نمایش معرکه و دیپلم افتخار بازیگری مرد به امیر افسر شیبانی برای نمایش اعترافات تعلق گرفت.

همچنین جایزه ویژه هیأت داوران به پانتومیم لبخند و جایزه بهترین اثر این جشنواره به نمایش معرکه به کارگردانی امیرحسین دلارام از سمنان تعلق گرفت.

کارگاه‌های تخصصی تئاتر و سینما با حضور رحمت امینی، اردلان شجاع کاوه، محمدهادی قمیشی، فریدا صفائیان، اصغر آبگون، مالک سراج، حسین معماری در حاشیه جشنواره تئاتر خیابانی ادیبان برگزار شد.

انتهای پیام / گ 

برترین های جشنواره ملی تاتر خیابانی در گرمسار معرفی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.