گوچی گزینه جدید پرسپولیسی ها در خط حمله

احتمال دارد با جدایی علی علیپور و جواب رد مهدی طارمی، قوچان نژاد به پرسپولیس بپیوندد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس تهران که با کسب ۶۱ امتیاز به قهرمانی لیگ برتر رسید و موفق به ثبت هت تریک شد، در رقابت‌های جام حذفی نیز از سد داماش گیلانیان گذشت و همزمان به ۲ قهرمانی در لیگ و حذفی رسید که رکورد قابل توجهی است. پس از پایان بازی ها، پرسپولیسی‌ها به تعطیلات رفتند و قرار است ۵ تیر تمرینات سرخ پوشان با هدایت برانکو در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شود.

سرخپوشان پایتخت درحال حاضر فقط یک جای خالی در لیست بزرگسال خود دارند که به نظر می‌رسد متعلق به شایان مصلح باشد و پرسپولیسی‌ها با او قرارداد جدیدی امضا کنند و در این صورت، پرسپولیسی‌ها فقط می‌توانند با خروج نام بازیکن بزرگسالی، فوتبالیست جدیدی را به خدمت بگیرند.

علی علیپور و سیامک نعمتی نیز که در فصل گذشته سهمیه زیر ۲۵ سال بودند، حالا در فهرست بزرگسالان جای دارند و به همین دلیل لیست تکمیل است و سرخپوشان در صورتی می‌توانند بازیکن جدیدی بگیرند که نام یک نفر را خارج کنند.

به احتمال زیاد مهاجم جوان مازندرانی (علیپور) لژیونر و راهی اسپانیا می‌شود و با جدایی احتمالی بودیمیر کروات، پرسپولیسی‌ها در صدد بودند تا مهدی طارمی را به خدمت بگیرد، اما او به مدیران تیم سرخپوش اعلام کرد، قصد دارد تا فوتبالش را در اروپا ادامه دهد و به همین دلیل پرسپولیسی شدن این بازیکن منفی است.

با جدایی علیپور و بودیمیر، پرسپولیس در پست مهاجم بدون بازیکن است و هرچند سرخپوشان در گذشته با رضا قوچان نژاد مذاکراتی داشتند و او اعلام کرد، درحال حاضر در اروپا خواهد ماند، اما احتمال دارد شاگرد برانکو در پرسپولیس شود.  

سرخپوشان محمد امین اسدی، مهدی شریفی، سیامک نعمتی و ... در پست مهاجم در اختیار دارند، اما هیچ کدام مانند گوچی، مهاجم هدف پست اصلی شان نیست و به همین دلیل پرسپولیسی‌ها در صدد جذب او هستند.  

در حال حاضر بیرانوند، رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، خلیل‌زاده، عالیشاه، ماهینی، کامیابی‌نیا، انصاری، نوراللهی، ربیع خواه، مصلح، شیری، شریفی، ترابی، رفیعی، بودیمیر، نعمتی و علیپور ۱۸ بازیکن بزرگسال پرسپولیس برای لیگ نوزدهم محسوب می‌شوند و محمد نادری و بشار رسن در صورتی که ماندنی شوند در لیست زیر ۲۵ سال قرار می‌گیرند.


بیشتر بخوانید:

مذاکره پرسپولیس با برند معتبر برای تهیه البسه تیم

پروفسور به کرواسی برگشت

خوش آمدگویی خبرنگار سعودی به سرمربی پرسپولیس


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار