بازسازی و رفع نواقص شبکه آبرسانی روستا‌های فومن

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان از بازسازی و رفع نواقص شبکه آبرسانی ۲۵ روستای فومن خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محب علی رنج ور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان در نشست با فرماندار فومن گفت: اصلاح، بازسازی و رفع نواقص شبکه آبرسانی ۲۵ روستای این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

وی، با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۷ هزار و ۹۵۰ مشترک روستایی این شهرستان از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردارند، افزود: بازسازی شبکه‌های فرسوده آبرسانی نیازمند تخصیص اعتبارات است و شبکه آبرسانی ۲۵ روستای این شهرستان اصلاح و بازسازی می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان گفت: در تلاشیم به خانوار‌های فاقد آب آشامیدنی روستا‌های شلشدره، شالتوک، سید آباد و تیمورکوه آبرسانی شود.

محب علی رنج ور، با اشاره به اینکه طرح تامین پایدار و تقویت فشار آب آشامیدنی روستا‌های کلرم، توسه کله، ازبر، کیش رودبار، گیگاسر، سه پیران، گوشلوندان، تازه آباد کلاشم، رودپیش، قلعه رودخان، پامسار، قلعه کل، خانوانه، میانرز، سند بالا و پایین، کرد آباد، خشکنودهان و گوراب پس در دست بررسی است، تصریح کرد: در تلاشیم با تخصیص به موقع و مناسب اعتبارات، طرح‌های پیش بینی شده در حوزه آب آشامیدنی روستایی شهرستان فومن در زمان کوتاهی اجرایی شود.

 

انتهای پیام/م.ع

رفع ضعف و افت فشار آب آشامیدنی روستا‌های فومن

برچسب ها: وزارت نیرو ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.