الزام مراکز درمانی فارس به استفاده از دستگاه کارتخوان

دادستانی مرکز استان فارس از دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواست همه مراکز درمانی، بیمارستان ها، درمانگاه‌ها و مطب‌ها را موظف به استفاده از دستگاه کارتخوان کنند.

الزام مراکز درمانی فارس به استفاده از دستگاه کارتخوانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، قاسم ایزدی مدیر نظارت، اعتباربخشی و صدور پروانه‌های معاونت درمان و دبیر ستاد نظارت بر تعرفه خدمات پزشکی گفت: از مسئولان مراکز درمانی، پزشکان، دندانپزشکان و کارشناسان پروانه دار با توجه به نامه دادستانی درخواست شده نسبت به اجرای قانون تهیه دستگاه کارتخوان و رعایت تعرفه‌های مصوب اقدام کنند.

وی بیان کرد: بیشتر افراد جامعه پزشکی این قانون را رعایت می‌کنند، و از افرادی که تاکنون نسبت به تهیه دستگاه کارتخوان اقدام نکرده اند درخواست می‌شود در این خصوص اقدام کنند تا دچار مشکلات قانونی نشوند.

علی بهادر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با بیان اینکه پرداخت وجه نقد در مطب‌های پزشکان پذیرفته نیست، افزود: پزشکان باید با گذاشتن کارتخوان و استفاده از آن برای دریافت الکترونیک وجوه، با شبهات مبنی بر فرار مالیاتی برخورد کنند.

وی تصریح کرد: برخی اوقات مشکلاتی در استفاده از کارت خوان‌ها یا به حساب نرفتن پرداختی‌ها به حساب پزشکان پیش می‌آید که پزشکان را ناچار به دریافت پول نقد می‌کند که در موارد استثنایی پذیرفته است، اما اینکه پزشکان بخواهند همیشه و در همه حال وجه نقد دریافت کنند پذیرفته نیست.

انتهای پیام/ت

مراکز درمانی فارس موظف به استفاده از دستگاه کارتخوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.