برپایی نمایشگاه گروهی عکاسی در سقز

نمایشگاه گروهی عکاسی دانش آموزان مدرسه دخترانه عصمت با عنوان " این قافله عمر عجب می گذرد" و با هدف شناخت مردمان کُرد در سقز برپاشد.

 به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،شامگاه شنبه با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهری و علاقمندان به هنر عکس و عکاسی، نمایشگاه گروهی عکس دانش آموزان مدرسه دخترانه عصمت در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز بر پا شد.

استاد رشته عکاسی مدرسه دخترانه عصمت در حاشیه این نمایشگاه اظهار داشت: در این نمایشگاه ۴۴ تابلو عکس با موضوع طبیعت، شناخت مردم ایران و شرح حال مردمان کُرد در معرض بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته شده است.

سلیمان محمودی هدف از برپایی این نمایشگاه را تشویق و ایجاد انگیزه برای دانش آموزان در درک هنر عکاسی اعلام کرد و افزود:

این نمایشگاه ها می تواند در پیشرفت هنر عکاسی و زمینه سازی برای آینده این جوانان مفید واقع شود.

وی با بیان اینکه خلق هر هنری از سوی هنرمند باعث آرامش روان خویش می شود تاکید کرد: هنرمند می تواند درد ها و ناراحتی های قشر ضعیف را نشان دهد.

محمودی یادآور شد: نمایشگاه گروهی عکاسی می تواند انگیزه و علاقه را در میان جوانان امروزی چند برابر کند و این دانش آموزان با تخصص بیشتر می توانند آثار بی نظیری را از خود به جا بگذارند.

یکی از دانش آموزانی که بیشترین اثر را در این نمایشگاه دارد، اظهار داشت: برای اولین تجربه نمایشگاه را برگزار کردیم و در همین روز اول اسقبال خوبی از آثار ما صورت گرفت.

فرناز اولیایی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ تابلو را برای این نمایشگاه تدارک دیده بودیم افزود: برای تهیه این عکس ها به شهرهای مختلف ایران از جمله، سمنان، مشهد، کاشان، رامسر، بیجار، قم، بوکان، اورامانات و کرفتو سفر کردیم.

مونا آزادی هم یکی دیگر از دانش آموزان خلاق مدرسه عصمت گفت: برای شناخت آثار خود و معرفی آن به علاقمندان و بازدیدکنندگان این نمایشگاه را برپا کردیم و نظرات استادان عکاسی شهرمان باعث تقویت و پیشرفت کاری ما می شود.

نمایشگاه گروهی عکاسی دانش آموزان رشته فتوگرافیک دخترانه مدرسه متوسطه عصمت از شامگاه شنبه ۲۵ خرداد تا ۳۰ خرداد به روی علاقمندان باز است، علاقمندان برای بازدید از هنرنمایی های این هنرمندان از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ شب به نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد سقز مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

نمایشگاه گروهی عکاسی در سقز گشایش یافت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.