انصارالله: دولت و ملت عراق درباره ایران نباید تسلیم باج‌خواهی‌های آمریکا شوند

یکی از رهبران جنبش انصارالله یمن از ملت و دولت عراق خواست درباره محاصره ایران، تسلیم باج‌خواهی‌های آمریکا نشوند و از این کشور اعلام برائت کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی خبری یمنی پرس، محمد البخیتی، یکی از رهبران جنبش انصارالله یمن، در پیامی خطاب به ملت و دولت عراق از آن‌ها خواست از اردن درس عبرت بگیرند و در خصوص محاصره ایران، تسلیم باج‌خواهی‌های آمریکا نشوند.

او در پیامی توئیتری خطاب به دولت و ملت عراق بر لزوم گرفتن درس عبرت از آنچه بر سر اقتصاد اردن آمده است تأکید کرد و نوشت اقتصاد اردن با وجود آنکه دولت آمریکا به امان سه میلیارد دلار به دلیل اقدامش در دادن پیش‌نویس قطعنامه‌ای در شورای امنیت سازمان ملل برای قانونی کردن تجاوز به یمن پرداخت کرده، بهبود نیافته است.

متن پیام البخیتی به شرح زیر است:  دولت و ملت عراق در خصوص محاصره ایران نباید تسلیم باج‌خواهی‌های آمریکا شوند و مطمئن شوند خداوند آنان را همچنان که در قرآن حکیم وعده داده است، بی‌نیاز خواهد کرد.

او سپس به آیه ۲۸ از سوره مبارکه توبه در این خصوص یعنی (وإِنْ خِفْتمْ عَیْلَةً فَسَوْفَ یغْنِیکم اللَّه مِن فَضْلِهِ إِن شَاءَ ? إِنَّ اللَّهَ عَلِیمٌ حَکِیمٌ (۲۸) التوبة) استناد کرده و افزوده است به یاد بیاورید سه میلیارد دلاری که دولت اردن به عنوان بهای دادن پیش نویس قطعنامه‌ای به شورای امنیت برای قانونی کردن تجاوز به یمن دریافت کرد برای این کشور نقمت و عذابی از طرف خداوند بود؛ چراکه اقتصاد اردن پس از دریافت این پول هنگفت بهبود نیافته است.

این مقام انصاراالله در ادامه با استناد به این آیه مبارکه (لَنْ یَضرّوکمْ إِلَّا أَذًی وَإِنْ یقَاتِلوکمْ یوَلّوکم الْأَدْبَارَ ثمَّ لَا ینْصَرونَ) نوشت بهترین راه برای مقاوم‌سازی عراق در برابر ضرر‌های آمریکا اعلام برائت است.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قربان
۱۹:۰۱ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
درود بر انصارالله مقاوم یمن
آخرین اخبار