معاون سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: صفا، صمیمیت و اتحاد در نیرو‌های مسلح استان بوشهر موج می‌زند.

صمیمیت و اتحاد در نیرو‌های مسلح استان بوشهر موج می‌خوردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام عباسعلی فراتی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی استان بوشهر نیرو‌های مسلح استان بوشهر را نماد اتحاد و همدلی دانست و تصریح کرد: نقش نیرو‌های مسلح اعم از سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی در تامین امنیت حائز اهمیت است که استان بوشهر در این عرصه، از جایگاه و رتبه بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اقتدار و صلابت نیرو‌های مسلح گفت: این اقتدار، توانمندی و استقامت در ابعاد گوناگون سبب عزت و افتخار نیرو‌های مسلح اعم از ارتش، سپاه و انتظامی شده است.

معاون سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با اشاره به نهادینه شدن فرهنگ و اخلاق اسلامی در نیرو‌های مسلح اعم از کارکنان و فرماندهان افزود: آموزش در نیرو‌های مسلح مستمر و مداوم است که این خود در ابعاد مختلف توانمندی نیرو‌ها را افزایش داده است.

حجت الاسلام فراتی، نظارت و اشراف فرماندهان نیرو‌های مسلح را منحصر به‌فرد دانست و گفت: حفاظت و امنیتی دو یار و کمک دهنده فرماندهی هستند که این مهم در نیرو‌های مسلح قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه فرمانده در کمیسیون انضباطی نقش دادستان را دارد، افزود: کیفرخواست در این کمیسیون از سوی فرمانده صادر می‌شود که نقش مهم فرماندهان در این عرصه را نشان می‌دهد.

معاون سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، تصریح کرد: قضات نقش مهم و تاثیرگذاری در احقاق حق بر اساس آیات قرآن کریم و روایت اهل بیت (ع) دارند.

حجت الاسلام فراتی، نیرو‌های مسلح را در خط مقدم استقامت دانست و افزود: با هدایت‌های فرمانده کل قوا و ارتقاء توانمندی و اقتدار، نیرو‌های مسلح، اعم از ارتش و سپاه در ابعاد زمینی، هوایی، دریایی و انتظامی افتخار آفرینی کرده‌اند.

وی با اشاره به اقتدار و صلابت نیرو‌های مسلح گفت: این اقتدار، توانمندی و استقامت در ابعاد گوناگون سبب عزت و افتخار نیرو‌های مسلح اعم از ارتش، سپاه و انتظامی شده است.

معاون سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با اشاره به حضور نیروی دریایی در آب‌های گوناگون و اقیانوس‌ها تصریح کرد: مقابله با دزدان دریایی در آب‌های دور و اقیانوس‌ها نشان از توانمندی بالای نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران است.

وی با معرفی رضا چیتی فدافن به عنوان رئیس قضایی سازمان نیرو‌های مسلح استان بوشهر، از خدمات ۱۵ ساله سیدمحمدرضا بحرالعلـوم در این سمت قدردانی کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر نیز با اشاره به اینکه کمترین جرم در نیرو‌های مسلح استان بوشهر ثبت شده است، گفت: مهمترین عامل در کاهش جرم در نیرو‌های نظامی و انتظامی آگاه سازی و پیشگیری از وقوع جرم  است.

علی جمادی بیان کرد: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تنها مرجعی است که به پرونده‌های قضایی و جرایم در حوزه‌های نظامی و انتظامی به صورت تخصصی رسیدگی می‏‌کند و از همین رو مسئولیت سنگینی بر دوش دارد.

انتهای پیام/م

اقتدار نیروهای مسلح سبب عزت و افتخار ایران شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.