رسیدگی به بیش از ۲۷ هزار نامه و درخواست مردمی

رئیس کمیته امداد منطقه یک شهرستان کرمانشاه گفت: بیش از ۲۷ هزار نامه و درخواست مردمی در سال گذشته به این نهاد ارسال و ثبت شده است.

رسیدگی به بیش از ۲۷ هزار نامه و درخواست مردمیبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،ایوب امینی، رئیس کمیته امداد منطقه یک شهرستان کرمانشاه گفت: بیش از ۲۷ هزار نامه و درخواست مردمی در سال گذشته به این نهاد ارسال شده است.

امینی با بیان اینکه این نامه‌ها پس از رسیدگی از طریق مددکاران این نهاد در سیستم اداری ثبت شده اند، افزود: تمامی این درخواست‌های مردمی به نحو شایسته پاسخ داده شده اند.

رئیس کمیته امداد منطقه یک شهرستان کرمانشاه بیان کرد: طیف گسترده‌ای از این درخواست‌ها در خصوص دریافت وام‌های اشتغال و کارگشایی، تحت حمایت قرار گرفتن و مساعدت موردی بوده است.

ایوب امینی با تاکید براینکه تمامی درخواست‌های ارسالی به این نهاد در اسرع وقت پاسخ داده خواهند شد، عنوان کرد: همچنین هم اکنون سامانه الکترونیکی http://portal.emdad.ir/fa/problem به منظور ارسال و پیگیری مشکلات و درخواست‌های مردمی فعال می‌باشد که مردم می‌توانند به صورت غیرحضوری درخواست‌های خود را از طریق این سامانه ثبت و رسیدگی کنند.

گفتنی است، هم اکنون بیش از هشت هزار خانوار با جمعیت حدود ۱۵ هزار نفر در این منطقه تحت حمایت کمیته امداد هستند.

انتهای  پیام/ز


بیش از هشت هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک  هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.