ثبت نام ۷۴ هزار دانش‌آموز کرمانشاهی برای حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت:۷۴ هزار دانش‌آموز کرمانشاهی برای حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم در سامانه ثبت نام کردند و ده هزار نفر از آن‌ها توانستند حافظ جزء سی‌ام قرآن شوند.

ثبت نام ۷۴ هزار دانش‌آموز کرمانشاهی  برای حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم به گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در آیین تجلیل از دانش‌آموزان حافظ جزء سی‌ام قرآن کریم گفت: ۷۴ هزار دانش‌آموز کرمانشاهی برای حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم در سامانه ثبت نام کردند و ده هزار نفر از آن‌ها توانستند حافظ جزء سی‌ام قرآن شوند.

وی  افزود: تربیت و پرورش نسل آینده وظیفه‌ای همگانی است که باید همه با هم در این راه تلاش کنیم و با بهره‌گیری از دستورات الهی و راهنمایی‌های امامان بزرگوار در راه آینده‌سازی بهتر برای کشور گام برداریم.

یزدان‌پناه ﺗﺄکید کرد: مسلمان‌بودن در گرو با قرآن‌زیستن است و زندگی آرام و آینده روشن جز با قرآن‌زیستن میسر نمی‌شود؛ زیرا باید با قرآن زندگی کرد و به دستورات الهی آن عمل نمود تا خداوند نیز مسیر درست هدایت را به ما نشان دهد.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: قرآن دریای عظیمی است که همگی نیازمند آن هستیم و بسیار خرسندیم که امروز با همکاری اداره‌ی اوقاف و امور خیریه از هزار دانش‌آموز در سطح استان به شکل هم‌زمان تقدیر به عمل می‌آید که ۴۰۰ نفر در نواحی سه‌گانه و ۶۰۰ نفر در سایر مناطق مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی  گفت: فرزند سالم و صالح، ثمره‌ی انس با قرآن و تربیت درست والدین است که بی‌شک برای چنین افرادی اتفاقات خوبی در آینده رخ می‌دهد و ﻣﻨﺸﺄ خیرات و حسنات برای جامعه می‌شوند و مجموعه‌ی بزرگ آموزش و پرورش همچون گذشته و با تلاش و کوشش بیشتر تمام تلاش خود را برای تربیت فرزندانی انقلابی، باایمان، اخلاق‌مدار و مفید به کار می‌گیرد.

انتهای پیام/ز

 

فرزند سالم و صالح، ثمره‌ انس با قرآن و تربیت درست والدین است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.