جانمایی طرح های سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو

مدیر شهرسازی و اطلاعات جغرافیایی سازمان منطقه آزاد ماکو گفت:بیش از ۲۶۰ طرح سرمایه گذاری درخواستی در منطقه آزادماکو سال گذشته جانمایی شد.

جانمایی طرح های سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکوبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، مدیر شهرسازی و اطلاعات جغرافیایی سازمان منطقه آزاد ماکو با اعلام اینکه بیش از ۲۶۰ طرح سرمایه گذاری درخواستی در این منطقه و سال گذشته جانمایی شد گفت: بر اساس آمار ثبت شده در پایگاه اطلاعات جغرافیایی این سازمان، از مجموع درخواست‌های ارسالی به سازمان از ابتدای سال ۹۷ تا پایان اردیبهشت ۹۸ تعداد ۲۶۱ درخواست توسط مدیریت شهرسازی این سازمان مورد بررسی و جانمایی قرار گرفت.

آرش صادقیان افزود: این درخواست‌های سرمایه گذاری از لحاظ نوع فعالیت ۲۸ درصد مربوط به بخش معدن، ۲۲ درصد صنعت، ۱۷ درصد کشاورزی، ۱۶ درصد دامپروری و شیلات، ۱۰ درصد گردشکری و خدماتی، ۳ درصد لجستیک و انبارداری را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته، در آینده نزدیک امکان استفاده از پایگاه اطلاعات جغرافیایی سازمان توسط سرمایه گذاران برای بررسی‌های اولیه و استفاده از خدمات دیگر مانند نقشه‌های گردشگری  برقرار خواهد شد.

انتهای پیام/س

طرح های سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.