برگزاری نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان اردبیل

مدیرکل کتابخانه‌های استان اردبیل گفت: نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف ترویج فرهنگ منور رضوی در استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، پروانه رضاقلی‌زاده، مدیرکل کتابخانه‌های استان اردبیل با اشاره به برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با همکاری بنیاد بین المللی امام رضا(ع) و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد باهدف ترویج کتاب و کتابخوانی و فرهنگ منور رضوی به مناسبت دهه فرخنده کرامت نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی را برگزار می‌کند.

 وی با بیان اینکه جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی بی‌نظیر برای ترویج فرهنگ رضوی و کتابخوانی است افزود:  هرساله منابع مرتبط با سیره یکی از معصومین(ع) به کتاب‌های جشنواره افزوده می‌شود و در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی  سه کتاب هشت قصه از امام جواد(ع)، درختی که بال درآورد و سیره تقوی ویژه امام جواد(ع) با عنوان بخش ویژه در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل تصریح کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی در سه رده سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال در دو بخش انفرادی و خانوادگی در سطح کتابخانه‌های عمومی و دستگاه‌های فرهنگی  استان اردبیل اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزیدگان جشنواره در دو سطح ملی و شهرستانی مورد تجلیل قرار می‌گیرند، افزود: از ۸۰ نفر برگزیده فردی و ۸ خانواده برگزیده با اهداء لوح تقدیر و تندیس جشنواره و هدیه نقدی به صورت ملی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل  گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره کتابخوانی رضوی ۲۸ خرداد سال‌جاری است که علاقمندان می توانند جهت دریافت منابع به سایت جشنواره به نشانی Www.razavi.iranpl.ir و یا به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان اردبیل مراجعه نمایند.

رضاقلی زاده از راه‌اندازی پویش کتابخوانی رضوی به مدت ۱۰ روز در اردبیل خبر داد و بیان کرد: امسال مشارکت دستگاه‌های فرهنگی استان و آحاد و اقشار مختلف مردم در این جشنواره پرشورتر است.

انتهای پیام/ع

راه اندازی پویش کتابخوانی رضوی در اردبیل

برچسب ها: کتاب ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.