شرکت برق بوشهر از مشترکان خواست مصرف انرژی را مدیریت کنند

شرکت توزیع برق بوشهر از مشترکان خواست با توجه به افزایش مصرف برق مصرف انرژی را مدیریت و به تامین پایدار برق کمک کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: طبق اعلام وزارت نیرو و با توجه به بیشتر شدن دما، مصرف برق امروز (دوشنبه ۲۷ خرداد) بیش از حد افزایش خواهد یافت بنابراین از مشترکان می‌خواهیم با رعایت مصرف برق در ساعات اوج مصرف یعنی ۱۲ تا ۱۷ ما را در تامین پایدار برق کمک کنند.

پرویز فرزین پور، نگه داشتن دمای کولر‌ها بین ۲۳ تا ۲۶ درجه، استفاده از لامپ‌های کم مصرف را از راهکارهای موثر در صرفه جویی در مصرف برق عنوان کرد.

وی همچنین ادامه داد: به کارگیری وسایل برقی دارای برچسب انرژی، سرویس به موقع کولرها، شستشوی ماهانه کندانسور و پنل کولر‌ها از دیگر راه‌های موثر در کاهش مصرف برق است که مشترکان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: توجه دستگاه‌های اجرایی برای تعطیلی در موعد مقرر و خاموش کردن دستگاه‌های غیرضرور هنگام ترک محیط کار از دیگر نکات قابل توجه برای مدیریت مصرف برق است.

فرزین پور بیان کرد: با توجه به افزایش دما در تابستان و احتمال آسیب دیدن تاسیسات برقی و برای جلوگیری از خاموشی‌های پیش بینی نشده، از دستگاه‌های اجرایی درخواست شده در زمان اوج مصرفی ژنراتور‌های خود را آماده و به تولید ملی برق و جلب رضایت مردم کمک کنند.

وی تاکید کرد: کارکنان شرکت توزیع برق در تلاشند با تامین برق پایدار رضایتمندی مردم را فراهم آورند.

انتهای پیام/ک

ضرورت صرفه جویی در مصرف برق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.