معرفی شهر سرکان به عنوان اولين شهر پاک کشور

همه جمعيت شهر سرکان زیر پوشش خدمات فاضلاب قرارگرفته اند.

معرفی شهر سرکان به عنوان اولين شهر پاک کشور به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، نماينده مردم تويسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت:با پيگيري هاي به عمل آمده بزودي طي مراسمي شهر سرکان به عنوان اولين شهر پاک کشور معرفي خواهد شد.

مفتح، نماينده مردم تويسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت:سرکان نخستین شهر کشور است در اجرای طرح جمع آوری فاضلاب شهری و انتقال آن به تصفیه خانه موفق بوده است.

دکتر مفتح در زمينه جذب اعتبارات طرحهای  آبرساني شهر سرکان قول مساعد داد و خواستار ادامه  طرح فاضلاب تويسرکان شد.

فرماندار تويسرکان گفت: با اقدامات انجام شده در اين شهرستان در طي ساليان گذشته اين شهرستان مشکلي در تامين آب شرب ندارد.

سيد رسول حسيني ابراز اميدواري کرد با تدوام تعامل و همکاري هاي مابين شرکت آب و فاضلاب و ساير دستگاه ها خدمت رساني به مردم اين شهرستان انجام پذيرد.

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب  استان همدان اولويت اول مجموعه همکاران در شرکت آب و فاضلاب خدمت رساني به مردم استان است که در اين شهرستان اقدامات بسيار ارزنده اي در اين راستا انجام شده است.

هادی حسيني  بيدار افزود: يکي از اقدامات مهم انجام شده در اين شهرستان طراحي و ساخت پکيج تصفيه آب است که اين کار با کمترين هزينه و توسط متخصصان اين شرکت انجام شده است.

وي افزود: آمادگي کامل امور آبفاي شهرستان در بارش ها و سيل اخير باعث شد اين شهر بدون مشکل از اين حادثه عبور کند.

وي گفت: خريد جديدترين تجهيزات بهره برداري از فاضلاب براي اين شهرستان از ديگر اقدام انجام شده براي خدمت رساني هرچه بهتر به مردم اين شهرستان بوده است.

انتهای پیام/ا

بزودي شهر سرکان به عنوان اولين شهر پاک کشور معرفي خواهد شد

برچسب ها: فاضلاب ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار