در راستای طرح احسان مسجد؛

اهدای ۴ سری جهیزیه به خانواده‌های نیازمند در زنجان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از اهدای ۴ سری جهیزیه به خانواده‌های نیازمند در راستای طرح "احسان مسجد" خبر داد.

اهدای ۴ سری جهیزیه به خانواده‌های نیازمند در زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام مسعود صفی یاری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان صبح امروز در مراسم اهدای جهیزیه به خانواده‌های نیازمندان با اشاره به ابعاد اجتماعی ازدواج گفت: بالا رفتن سن ازدواج در بین جوانان یک بیماری اجتماعی است که بی شک تبعات و خسارات بی شماری در پی خواهد داشت..
 
وی ادامه داد: همه افراد و نهاد‌های دولتی می توانند با ایفای نقش خود در تسهیل امر ازدواج این مشکل را حل کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه بالا رفتن سن ازدواج و بی‌کاری مهمترین علت وقوع آسیب‌های اجتماعی است ادامه داد: در راستای کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، کمک خیرین و مدیریت امام جماعت مساجد نسبت به تأمین جهیزیه اقدام می‌شود.

حجت الاسلام صفی یاری اظهار داشت: با تلاش همکاران ما در شهرستان‌های استان و کمک خیرین ۴ مورد جهیزیه شامل تلویزیون، یخچال، فرش، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و... تحویل خانواده‌های کم‌درآمد این شهرستان‌ها می‌شود.

وی اهدای مستقیم جهیزیه به نیازمندان را امری پسندیده و انسانی دانست و افزود: برای حل مشکل ازدواج جوانان باید ریشه‌های معضلات و موانع را شناسایی کرد یکی از مهمترین این موانع بیکاری است بی شک اگر مشکل بیکاری حل شود جوانان با خیالی آسوده ازدواج خواهند کرد.
 
انتهای پیام/ن
 
 

اهدای جهیزیه به خانواده‌های نیازمند زنجانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.