ماهیانه ۲۶ میلیارد تومان مستمری به نیازمندان اصفهانی پرداخت می‌شود

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اصفهان گفت: بیش از ۲۶ میلیارد و ۳۸۳ میلیون تومان مستمری در اردیبهشت‌ماه امسال به ۱۰۴ هزار و ۴۴۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد اصفهان پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، هادی بنایی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه بیش از ۱۰۴ هزار و ۴۴۰ خانوار در استان تحت حمایت این نهاد قرار دارند، اظهار کرد: به این نیازمندان به‌صورت ماهیانه مستمری پرداخت می‌شود که در اردیبهشت‌ماه امسال، ۲۶ میلیارد و ۳۸۳ میلیون تومان در این زمینه به آن‌ها پرداخت شد.

وی پرداخت مستمری را یکی از مهم‌ترین خدمات حمایتی کمیته امداد در استان اصفهان عنوان کرد وگفت: فعالیت‌های امداد منحصر به پرداخت مستمری نبوده و درزمینه بهداشت و درمان، تحصیل، جهیزیه و اشتغال نیز کمک‌های متعددی در اختیار جامعه تحت حمایت قرار می‌گیرد.

بنایی رویکرد کمیته امداد اصفهان در زمینه پرداخت مستمری و ایجاد پوشش‌های بیمه‌ای و درمانی را تثبیت وضعیت نیازمندان و جلوگیری از قرار گرفتن آن‌ها زیر خط فقر مطلق دانست و گفت: از سوی دیگر کمک‌های این نهاد درزمینه ازدواج، تحصیل و اشتغال با رویکرد توانمندسازی و افزایش کیفیت زندگی مددجویان برنامه ریزی می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اصفهان نیازمندی را در جوامع پویا و سالم یک وضعیت اورژانسی قلمداد کرد و توضیح داد: به‌جز سالمندان و بیمارانی که توانایی کار کردن را ازدست‌داده‌اند، حمایت‌های ارائه‌شده به مددجویان با رسیدن به وضعیت پایدار و خودکفایی و توانمندی اقتصادی قطع و نیازمندان جدید جایگزین می‌شوند.
 
 
انتهای پیام/س
 

حمایت کمیته امداد اصفهان از خانواده های بی بضاعت

برچسب ها: کمیته امداد ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.