آمادگی کامل و بدون محدودیت دانشگاه رازی برای گسترش همکاری با دستگاه‌های اجرایی

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی کرمانشاه، بر آمادگی کامل و بدون محدودیت این دانشگاه برای گسترش همکاری با دستگاه‌های اجرایی خبر داد.

به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فرزاد ویسی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی کرمانشاه در نشست مشترک با مسئولان شرکت پتروشیمی بیستون بر پیگیری طرح هدفمندی پایان‌نامه‌ها تاکید کرد و گفت : پایان‌نامه‌هایی که در جهت تقاضای مشخص از واحد‌های بیرونی و رفع مشکلات دستگاه‌های اجرایی باشد تا یک و نیم برابر قبل حمایت مالی می‌شوند و حمایت‌های مالی برای پایان‌نامه‌هایی که متقاضی بیرونی نداشته باشند، تا ۵۰ درصد کاهش می‌یابد.

وی گفت : ما آمادگی داریم تا به راحتی فضای همکاری با دستگاه‌های اجرایی را فراهم کنیم.

 رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دانشگاه رازی اضافه کرد: مراکز اثرگذاری در دانشگاه با هدف ارتباط با بیرون ایجاد شده که از آن جمله می‌توان به استقرار مراکز آپا، مسفا و شرکت‌های دانش بنیان در دانشگاه اشاره کرد.

محسن حیاتی افزود: اکثر طرح‌هایی که در این مراکز دنبال می‌شود با مشارکت مستقیم دانشجویان انجام می‌پذیرد.

مدیر کارآفرینی، پژوهش‌های کاربردی و ارتباط با جامعه دانشگاه رازی نیز گفت: مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی در دانشگاه فعال است و از رسالت‌های اصلی این مرکز برگزاری دوره‌های آموزشی برای صنایع و سازمان‌های خارج از دانشگاه است.

رضا بختیاری یادآور شد: در مجموعه آزمایشگاه مرکزی نیز تجهیزات و دستگاه‌هایی را داریم که برخی با هدف ارائه خدمات به بیرون از دانشگاه تجهیز شده‌اند که می‌تواند یکی از زمینه‌های همکاری باشد.

وی گفت: دانشگاه این آمادگی را دارد که اگر نیازی در مجموعه پتروشیمی است و دستگاه مشخصی برای انجام تست‌ها نیاز دارد، در این زمینه خدماتی را ارائه دهد.

در پایان اعظمی رئیس مرکز تحقیق و توسعه پتروشیمی بیستون افزود: علاقه‌مند به همکاری هرچه بیشتر با دانشگاه رازی هستیم و از پتانسیل این دانشگاه استفاده می‌کنیم.

 

 

انتهای پیام/د

حمایت از پایان‌نامه‌هایی که در جهت تقاضای مشخص از واحد‌های بیرونی و رفع مشکلات دستگاه‌های اجرایی باشد

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار