اجلاس اکو از فردا در اردبیل آغاز می‌شود

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: اجلاس اکو از فردا ۲۸ خرداد به صورت رسمی در استان اردبیل شروع به کار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی،مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل امروز در جمع خبرنگاران گفت: اجلاس اکو از فردا به صورت رسمی در استان اردبیل شروع به کار خواهد کرد که مراسم استقبال از میهمانان این اجلاس در مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی و مراسم افتتاحیه نیز در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد.

گفتنی است مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به منظور معرفی قابلیت‌های گردشگری سلامت، سخنران اولین روز نشست اکو در ۲۸ خرداد ماه امسال در نمایشگاه بین المللی اردبیل خواهد بود.

این سخنرانی با هدف معرفی قابیلت‌های گردشگری سلامت در حوزه‌های آبدرمانی و گردشگری تندرستی خواهد بود که سرمایه گذارانی از بخش خصوصی ۱۰ کشور عضو اکو و چندین کشور غیر عضو مخاطبین اصلی این سخنرانی خواهند بود.

این مراسم با نشست تخصصی بعد از ظهر فردا با محوریت توسعه مقاصد و خوشه‌های گردشگری سلامت و آب درمانی با محوریت اردبیل به صورت تخصصی کار خود را آغاز می‌کند.

دومین اجلاس بین المللی اکو با محوریت گردشگری سلامت که به همت اتاق بازرگانی استان اردبیل برپا شده است عصر پنج شنبه به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام/ح

دومین اجلاس بین المللی اکو با محوریت گردشگری سلامت در اردبیل

 

برچسب ها: اجلاس اکو ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.