ناکامی تیم اسپارتاک در مسابقات یورو لیگ به همراه لژیونر ایرانی

تیم فوتبال ساحلی اسپارتاک مسکو با حضور محمد احمدزاده از حضور در جمه چهارت یم برتر رقابت‌های یورو لیگ باز ماند و به عنوان ششم دست پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ساحلی اسپارتاک روسیه که محمد احمدزاده، کاپیتان تیم ملی ایران را در اختیار دارد، در مسابقات یورو لیگ اروپا حضور پیدا کرد و از حضور به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها جا ماند.

اسپارتاک با کسب ۲ پیروزی مقابل حریفان در مرحله گروهی و با تحمل یک شکست مقابل تیم پراگا، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های یورو لیگ، در نهایت به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی راه پیدا کرد.

این تیم در مرحله حذفی مقابل آلانیای ترکیه، با نتیجه ۶ بر ۱ به پیروزی رسید و با حضور در جمع ۸ تیم برتر مجددا مقابل تیم پراگا صف آرایی کرد و با تحمل شکست، با نتیجه ۵ بر ۳ ازحضور در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها جا ماند. در نهیات این تیم پر مهره پراگا بود که قهرمانی یورو لیگ را مانند فصل گذشته از آن خود کرد.

در نهایت تیم اسپارتاک مسکو، با حضور محمد احمدزاده، لژیونر ایرانی اش بین هشت تیم به عنوانی بهتر از ششمی نرسید و با قهرمانی این رقابت‌ها خداحافظی کرد. پس این رقابت‌ها احمدزاده، با استراحتی چند هفته ای، در مسابقات لیگ برتر روسیه حضور پیدا خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:

شهریاری: انتخاب سرمربی درحال بررسی است

گلر تیم ملی فوتبال ساحلی مسابقات یورو لیگ را از دست داد

حضور ۱۵ بازیکن در اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ساحلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار