شاهرخ خان و پسرش صداپیشه انیمیشن «شیرشاه» می‌شوند

صداپیشگی نقش‌های اصلی نسخه هندی انیمیشن «شیرشاه» توسط شاهرخ خان و پسرش آریان خان انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیا اکسپرس، شاهرخ خان فوق ستاره بالیوود قرار است صدا پیشگی نسخه هندی انیمیشن جدید دیزنی به نام «شیرشاه» را انجام دهد. او صداپیشگی شخصیت اصلی این انیمیشن یعنی موفاسا (نقش شیر شاه) را انجام می دهد. علاوه بر این پسر شاهرخ خان یعنی آریان خان نیز با صدایش در نقش شیر کوچک این انیمیشن ایفای نقش می‌کند.

شاهرخ خان درباره این انیمیشن می‌گوید:انیمیشن «شیرشاه» یکی از فیلم‌هایی است که تمام خانواده من عاشق آن هستند و جایگاه خاصی در قلب ما دارد. به عنوان یک پدر کاملا می توانم با موفاسا و تلاش‌های او برای ارتباط بر قرار کردن با پسرش همراه شوم. میراث شیر شاه نا محدود است و جزئی از این پروژه بودن برای من و پسرم بسیار شگفت انگیز است.

شاهرخ خان بازیگر ۵۳ ساله بالیوود، این خبر را با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود تایید کرد. او در این تصویر به همراه پسرش در حالی لباس کریکت هندی به تن کرده که پشت آن‌ها نام شخصیت‌های این انیمیشن نوشته شده بود.

شاهرخ خان و پسرش پیش از این در سال ۲۰۰۴ انیمیشن «شگفت انگیزان را دوبله کرده بودند. آریان خان همچنین سابقه بازی در نقش نوجوانی‌های پدرش را نیز در فیلم سینمایی «گاهی خوشی گاهی غم» داشته است. 

گفتنی است انیمیشن شیرشاه در تاریخ ۱۹ ژوئیه ۲۰۱۹ در زبان‌های انگلیسی و هندی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار