آموزش فرهنگ شهروندی با اجرای برنامه شهر دوستدار کودک

دومین برنامه از سری برنامه‌های شهر دوستدار کودک به منظور آموزش شهروندی در شیراز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، شهردار منطقه ۸ شیراز گفت: این برنامه به منظور آموزش شهروندی و ایجاد یک روز خوب و شاد برای کودکان در کنار خانواده به میزبانی شهرداری منطقه ۸ در پیاده راه وکیل و شهرداری منطقه ۵ در بوستان سعدی واقع در بلوار رحمت از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در حال برگزاری است.

مهدی قلندری افزود: در این برنامه‌ها مفاهیمی همچون فرهنگ ترافیک، زندگی آپارتمانی، پسماند و تفکیک زباله و مشاوره و آموزش‌های تخصصی روانشناسی کودک از مجموعه بهزیستی به همراه طرح پرواز بادبادک‌ها و اتوبوس کتاب از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارایه می شود.

وی تصریح کرد: به منظور دستیابی به شهر دوستدار کودک باید برای رده‌های سنی ۵-۲ سال ۱۲-۶ سال و ۱۸-۱۳ سال در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و هنری، اقتصادی، خلاقیت، آموزشی، بازی، سرگرمی و ورزشی فعالیت کرد.

شهردار منطقه ۸ شیراز با بیان اینکه در این برنامه تلاش می‌شود تا از تصویر یک شهر کوچک با محوریت کودک در یکی از عناصر شهری مانند خیابان، بازنمایی شود، افزود: هدف از اجرای این برنامه، تشویق کودکان و خانواده‌هایشان برای حضور و مشارکت بیشتر در شهر است.

قلندری ادامه داد: نخستین برنامه شیراز شهر دوستدار کودک،پارسال توسط شهرداری شیراز برگزار شد.
انتهای پیام/م

آموزش فرهنگ شهروندی در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.