۲ تن شیر خشک قاچاق در ایرانشهر کشف شد

فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: ۲ تن شیر خشک قاچاق در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس در این شهرستان کشف شد.

۲ تن شیر خشک قاچاق در ایرانشهر کشف شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وبه نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود سعادتی فرمانده انتظامی ایرانشهر اظهار داشت: روز گذشته مأموران ایست و بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) بزمان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور بم- بزمان به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر با علائم هشدار دهنده متوقف کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن ۲ تن شیرخشک قاچاق و فاقد هرگونه مجوز حمل کشف کردند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر با اشاره به اینکه ارزش شیر خشک‌ها ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده، گفت: خودرو توقیف و فرد متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

وی با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی خاطر نشان کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.

کشف ۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از یک دستگاه تریلی

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: روز گذشته مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در ایست و بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) به یک دستگاه خودروی تریلی تانکر دار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی افزود: راننده تریلی به پلیس اعلام کرد که خودروی وی حامل بار اسید است، ولی مأموران انتظامی در بررسی دقیق تانکر متوجه شدند خودرو از گازوئیل پر شده است.

وی گفت: راننده خودرو در مواجهه با هوشیاری مأموران اعتراف کرد که قصد داشت با این بارنامه جعلی گازوئیل‌های قاچاق را از شیراز به ایرانشهر منتقل کند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در بازرسی از این خودرو ۲۴ هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

وی با اشاره به توقیف خودرو تریلی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار