پیوستن رئیس شورای شهر کرمانشاه به کمپین «حمایت از مستاجرین»

رئیس شورای شهر کرمانشاه به کمپین «حمایت از مستاجرین» پیوست.

به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،غلامرضا امیری رئیس شورای شهر کرمانشاه ضمن پیوستن به «کمپین حمایت از مستاجرین» گفت : این اقدام، کار خوب و با ارزشی است.

وی در خصوص پیشنهاد معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه برای اجرای سیاست‌های تشویقی از سوی شورا و شهرداری در این زمینه گفت : هر راهکاری که مطرح می‌شود باید طی نشستی مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد.

رئیس شورای شهر کرمانشاه، همچنین در خصوص دیگر پیشنهاد معاون استاندار مبنی بر تصویب یک قانون محلی مبنی بر ارائه معافیت عوارض شهری به عنوان مشوق برای مالکان و موجرینی که مساکن خود را اجاره می‌دهند، در پارلمان محلی، چون شورا و اجرای آن توسط شهرداری نیز گفت: ما مشکلی در این زمینه نداریم.

وی عنوان کرد: معاون استاندار می‌توانند درخواست یک جلسه در این زمینه داشته باشند و ما به عنوان نماینده مردم، هر آنچه که به نفع و سود آن‌ها باشد را پیگیری می‌کنیم.

امیری گفت: پیگیری قانون و تصویب آن در مجلس شورای اسلامی کار سخت‌تری است، اما ما در یک جلسه فوق العاده سریع آن را انجام می‌دهیم.

وی موافقت خود را با تصویب یک قانون تشویقی برای اعمال معافیت عوارض برای موجرانی که با مردم مدارا کرده و ملک خود را با قیمتی مناسب اجاره می‌دهند، اعلام کرد.

رئیس شورای شهر کرمانشاه تاکید کرد: پیشنهاد فوق، پیشنهاد بسیار خوبی است و در یک جلسه آن را پیگیری خواهیم کرد و احتمال زیاد هم مصوب خواهد شد و من نیز این موضوع را با سایر اعضا مطرح خواهم کرد و آنچه که به نفع مردم باشد، انجام می‌دهیم .

 

 

انتهای پیام/د

حمایت از کمپین «حمایت از مستاجرین»

 

برچسب ها: شورای شهر ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سوگند صالحی .
۱۰:۲۱ ۰۲ تير ۱۳۹۸
با سلام امیدوارم این کمپین یه دردی از ماد دوا کنه که بعید میدونم .واقعا متاسفم واسه صاحبخونه های تازه به دوران رسیده که یه اتاق دارن میخوان با پول مردم عقده های چندساله و بدبختی و بی پولیشون رو رفع کنن
آخرین اخبار