نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری به طرح ملی بسیج کنترل فشارخون پیوست

حضرت آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری به طرح بسیج ملی کنترل فشارخون پیوست.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری به طرح ملی بسیج کنترل فشارخون پیوستبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله حسینی بوشهری گفت: به سهم خود از بانیان طرح ملی بسیج کنترل فشارخون و تسهیلاتی که در سراسر کشور برای این طرح فراهم آورده‌اند تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به اهمیت پیشگیری از ابتلا به بیماری در یک جامعه افزود: سلامت همواره یکی از موضوعات اساسی و کلیدی در توسعه هر جامعه‌ای است و انسان در پرتو سلامت می‌تواند کار‌های بزرگ و اثرگذاری در جامعه خود انجام دهد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در آموزه‌های دینی ما نیز همواره توصیه به داشتن سبک زندگی سالم شده است تا از ابتلا به بیماری‌ها پیشگیری شود.

آیت‌الله حسینی بوشهری افزود: از عموم مردم در سراسر استان بوشهر انتظار می‌رود تا با در پیش گرفتن سبک زندگی سالم، کاهش مصرف نمک، رعایت الگوی غذایی، انجام ورزش روزانه و عمل به توصیه پزشکان گام مهمی در ارتقاء سطح سلامت خود و جامعه بردارند.

وی با دعوت از عموم مردم استان بوشهر برای شرکت در طرح بسیج ملی کنترل فشارخون عنوان داشت: مراجعه به مراکز بهداشتی درمانی اعلام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر و مشارکت در طرح بسیج ملی فشارخون موجب شناخت، کنترل و پیشگیری از بیماری‌های مرتبط با فشارخون بالا می‌شود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امیدواریم مردم عزیز ما در سراسر استان بوشهر و کشور با عمل به توصیه‌های پزشکی همواره در پرتو الطاف الهی از سلامتی و سعادت برخوردار باشند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با ثبت فشارخون خود در سامانه سیب به طرح بسیج ملی کنترل فشارخون بالا پیوست.

انتهای پیام/م

حسینی بوشهری به طرح بسیج ملی کنترل فشارخون پیوست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.