گزینه‌های جانشینی برانکو/ قهرمانان باز می‌گردند؟

قرار است برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از ۴ سال از جمع سرخپوشان جدا شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از جدایی احتمالی برانکو ایوانکوویچ از تیم فوتبال پرسپولیس تهران و حضور در الاهلی عربستان، رسانه‌های سعودی با انتشار اخبار مختلف درباره این مربی نوشتند و قرار است مراسم معارفه او امشب (سه‌شنبه) با حضور خبرنگاران و عکاسان عربستانی برای حضور در تیم فوتبال الاهلی برگزار شود و این سرمربی به صورت رسمی هدایت الاهلی را برعهده بگیرد.

گزینه‌های جانشینی برانکو/ قهرمانان بازمی گردند؟

پس از جدایی مرد کروات، هواداران پرسولیس صبح (دوشنبه) با حضور در محل ساختمان باشگاه پرسپولیس خواستار استعفا اعضای هیئت مدیره و ایرج عرب شدند.

در حالی که مسئولان تیم سرخپوش اصرار دارند برانکو را همچنان سرمربی این تیم بدانند و ایرج عرب در تمام مصاحبه هایش بیان کرده که گزینه اول، دوم و سوم این تیم برانکو است، اما او به الاهلی رفته و اعضای باشگاه باید به دنبال مربی جدیدی باشند. مرد کروات که یکی از بهترین مربیان خارجی تاریخ فوتبال ایران بوده یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد داشت و اگر مسئولان باشگاه به تعهدات مالی خود به موقع عمل می‌کردند، به طور طبیعی برانکو نمی‌توانست به همکاری اش با این تیم پایان دهد و فصل آینده هم در این تیم حضور داشت، اما پرسپولیس مشکلات مالی زیادی داشت و سرانجام برانکو از این تیم جدا شد. در حال حاضر نام مربیان زیادی به عنوان جانشین برانکو عنوان می‌شود.

یحیی گل محمدی، زلاتکو کرانچار و افشین قطبی گزینه‌های جانشینی سرمربی کروات هستند. گل محمدی جوان که سرمربی تیم پدیده شهر خودرو است با این تیم فصل خوبی را پشت سر گذاشت و سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد و یکی از گزینه‌های جدی مسئولان باشگاه پرسپولیس برای جانشینی برانکو است.

گزینه‌های جانشینی برانکو/ قهرمانان بازمی گردند؟

یحیی گل‌محمدی که در گذشته سابقه سرمربیگری پرسپولیس را دارد، نتوانست موفقیت‌هایی با این تیم بدست بیاورد، اما در مشهد فصل موفقی را با پدیده سپری کرد و یکی از بهترین مربیان لیگ ایران بود. او حدود یک ماه پیش گزینه فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی امید بود، اما در پایان قراردادش را با پدیده تمدید کرد تا در تیم مشهدی بماند.

شنیده می‌شود در قرارداد گل‌محمدی بندی برای فسخ قرارداد وجود دارد مبنی بر اینکه این مربی اگر از پرسپولیس یا تیم ملی پیشنهاد داشته باشد، می‌تواند قراردادش را فسخ کند و این موضوع باعث شده تا مسئولان باشگاه پرسپولیس او را گزینه جدی جایگزینی احتمالی برانکو بدانند.

لازم به ذکر است، یکی از مدیران تیم فوتبال پدیده شهر خودرو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: از روز شنبه تمرینات تیم فوتبال پدیده شهر خودرو آغاز می‌شود و این تمرینات زیر نظر گل محمدی خواهد بود.

گزینه‌های جانشینی برانکو/ قهرمانان بازمی گردند؟

زلاتکو کرانچار کروات نیز که سابقه مربیگری در پرسپولیس را دارد، چندی پیش از سرمربیگری تیم ملی امید کشورمان کنار گذاشته شد و البته اکنون در تهران است تا مطالبات خود را دریافت کند. البته قرار است او ساعت ۳ بامداد فردا (سه شنبه) راهی کرواسی شود. او با سپاهان در لیگ ایران قهرمانی را کسب کرد و از گزینه‌های جانشینی هموطن خود است.

گزینه‌های جانشینی برانکو/ قهرمانان بازمی گردند؟

افشین قطبی نیز دیگر گزینه‌های احتمالی جانشینی برانکو ایوانکوویچ است. البته مهدی حاج باقر، مدیربرنامه‌های این مربی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد، مسئولان پرسپولیس تا این لحظه هیچگونه تماسی با او نداشته اند.

البته گفته می‌شود او یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های جانشینی برانکو است.

قطبی در لیگ هجدهم هدایت فولاد را برعهده داشت، اما پس از پایان مسابقات با این تیم به توافق نرسید. او سابقه قهرمانی در لیگ برتر ایران را دارد و در تیم‌های آسیایی نیز مربی بوده است.

نام این سه مربی در حالی رسانه‌ای شده که مسئولان باشگاه پرسپولیس نیم نگاهی هم به حضور مربیان خارجی نامدار در کادرفنی شان دارند و باید دید در پایان چه اتفاقی رخ می‌دهد.

لازم به ذکر است با وجود اینکه عربستانی‌ها از عقد قرارداد با برانکو اطمینان دارند و همه چیز را تمام شده می‌دانند، اما ایرج عرب، مدیرعامل پرسپولیس صبح امروز (دوشنبه) بیان کرد، نامه‌ای روز گذشته از سوی برانکو به باشگاه آمد که در آن عنوان شده بود من کارم را در پرسپولیس انجام دادم و می‌خواهم در فضای دیگری کار کنم و اگر می‌شود رضایت ۲ طرفه برای فسخ قرارداد بدهیم، اما ما با او قرارداد داریم و همه کارشناسان حقوقی هم که به باشگاه آمدند، اعلام کردند که این قرارداد به طور کامل پابرجا است و با توجه به نامه‌ای که به او دادیم این قرارداد باید ادامه پیدا کند. با توجه به خدماتی که برانکو به باشگاه داشت و رضایتی که ما از او داشتیم از وی خواستیم که کارش را با پرسپولیس ادامه دهد و به توافقاتی که انجام شده پایبند باشد. به هر حال همه تلاش خود را کردیم تا مطالبات او پرداخت شود.


بیشتر بخوانید:

واکنش سرخپوشان به خبر جدایی برانکو از پرسپولیس

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس در خصوص قرارداد برانکو ایوانکوویچ

ادعای عجیب یکی از مسئولان باشگاه عربستانی/ برانکو، سرمربی الاهلی عربستان شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۲
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۰۱:۴۲ ۰۱ تير ۱۳۹۸
الکی نوری رو بیارن مربی ایرانی که در آلمان زندگی میکنه٫مربی سابق وردبرمن آلمان بوده خیلی عالیه
Iran (Islamic Republic of)
نقی
۰۲:۵۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۸
علی دایی بیاد
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۰۲:۵۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۸
علی دایی رو بیارید بهترین مربی
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۵:۴۷ ۳۰ خرداد ۱۳۹۸
استقلالیها ساکت
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل
۲۲:۱۲ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
بهترین .گزینه برای پرسپولیس یه مربی تراز اول مثل اری هان هست چطور یه مربی تراز اول والیبال ایران جمع کرد باید یه مربی تراز اول پرسپولیس هدایت کنه تا فوتبال پرسپولیس احیا کنه تا بتونه مثل اوروپایی ها بازی کنه این واقعه صورت نمیپذیره مگه این که مربی تراز اول بیارن
Iran (Islamic Republic of)
پوریا
۲۰:۰۳ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
برانکو♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
تورو خدا
از
پرسپلیس
نروووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو
♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
سلام یه مربی خارجی وسطح بالا بیارند که ازبرانکوهم دانشش بیشترباشد وبازهم پرسپولیس درسه گانه قهرمان باشد
Iran (Islamic Republic of)
احد
۱۶:۰۸ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
حیف.که.رفت.ولی.حالاحالاها.قهرمانیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
فوتبال بروز بازی کنه علم روزم داشته باشه ایرانیم نباشه اگه یرسبک جدیدم بیاره بهتره به نظره من ی مربی بزرگ که تو لیگ قهرمانان سابقه داشته باشه خوبه چون توی اروپا بهترین مربیاشون تو لیگ قهرمانان حرف میزنن مثل یورگن گلوب باید مربیایی خوب اسیایی بیارن که تو این چندسال خوب بودن ماتماشگرای زیادی داریم با وجود ی مربی تراز اول راحت رشد میکنیم و جام میاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
سلام هیچ کدوم مثل برانکو نمی شن اگه یکی بیارن بالاتر از برانکو باشه که نیست برانکو با تمام بچه ها خوب بود کل تیم دوستش داشتن برا اون مثله پدر بود
Luxembourg
مجتبی
۱۳:۲۴ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
ای بابا گواردیولا با اون همه افتخار از بارسلونا رفت چی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
با عرض سلام و خسته نباشید
Australia
ناشناس
۰۷:۴۲ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
حیف برانکو واقعا مرب خوب و خوشفکریه
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۰۷:۳۶ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
گل محمدی و قطبی.
دایی حاشیه داره
Iran (Islamic Republic of)
طوفان سرخ
۰۶:۱۴ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
با سلام به تمام هواداران میلیونی پرسپولیس کبیر، الان این قبری که بالای سرش داریم گریه می کنیم توش مرده ای نیست، پس باید فکر چاره بود و به مدیریت فشار بیاریم که زودتر تمرینات رو شروع کنن، براساس این هدف و پوکر قهرمانی باید به آقا کریم باقری اعتماد کنیم و پیش فصل بذاریم کار رو شروع کنه چون 3سال زیر نظر برانکو آموزش دیده، بعد مدیریت رو ترغيب کنیم که به سراغ آقای سرتن چوک بره و با ایشون مذاکره کنه به دو دلیل اول اینکه ایشون اشرف کاملی نصبت به اتمسفر تیم داره و دوم در زمانی که ایشون کمک آقای برانکو بود تیم خیلی شناور و روون بازی می کرد و بعداز رفتن ایشون ما دیگه آنچنان بازی دلچسبی از لحاظ نتیجه از پرسپولیس کبیر ندیدیم، پس لطف کنید و کمپین حمایت از آقا کریم باقری و سرتن چوک رو نشر بدید که در این زمان کم بهترین اتفاق خواهد بود، بجز سرتن چوک ما امسال با هیچ مربی خارجی دیگه ای موفق نخواهیم شد حتی اگر گواردیولا باشه چون هر مربی خارجی دیگه ای رو که بیاریم وقت می خواد تا با تیم مچ بشه ولی سرتن چوک همه اطلاعات رو از قبل داره و فقط باید تیم رو ببنده، لطف کنید و از آقا یحیی اسمی نبرید ایشون با پدیده قرارداد داره و از لحاظ اخلاقی درست نیست که اغوا بشه، دایی و قطبی هم که خود حاشيه هستن و بهدرد پرسپولیس کبیر نمی خورن
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۳:۱۱ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
گل محمدی خودش آقای همه مربیهاست دمش گرم
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۳:۰۸ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
ایرانی باشه ولی خارجی نباشه
Iran (Islamic Republic of)
رقیه نادری
۰۲:۳۹ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
کاش کی برانکو برمی گشت
United States of America
قاسم
۰۲:۱۳ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
کاش یکی بیارن ما را از حسرت قهرمانی تو آسیا دربیارن, از بس دوستاره را زدن تو سرم, گیج شدم
Iran (Islamic Republic of)
محمد سام
۰۱:۱۹ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
شیر همیشه شیره. متحد باشید
Iran (Islamic Republic of)
خبرنهار
۰۰:۵۲ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
خیالتون راحت تا ۱۴۰۰ همه جام ها برا خودتون....اگه کمه بریم منیریه چندتام فیک بگیریم بزارید بغل آب معدنی تو ویترین...
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۰۰:۲۴ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
برانکو میخواست مربی تیم ملی بشه، بهش ندادن رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
بابا بهترین گزینه مامیچ خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
سلام هرچی خدا بخواهد مادعا میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
چیه بابا تا ابد که نمیتونست پرسپولیس بمونه
Iran (Islamic Republic of)
اسی
۲۳:۵۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
درمورد اون دوستمون که گفته فوتبال کثیف و پنالتیگیرهاوووو
منظورت از تورنومنت بین المللی که عایدما نمیشه که نایب قهرمانی پارسال چیه نایب قهرمانی غرب آسیا ۲سال پیش چی
واقعا شما عجیبین!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مرادی
۲۳:۲۹ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
قطبی
Poland
عابدین
۲۳:۱۹ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
علی دایی بهترین گزینه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
قدرت‌شیشتقلالی فعلاکه چندساله زیر پرسپولیسید
Iran (Islamic Republic of)
مهدی موسوی
۲۲:۲۷ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
چه گزینه های نابی
Greece
ناشناس
۲۲:۰۵ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
یحیی گلمحمدی دانش لازم برای سرمربی گری پرسپولیس رو نداره مگر اینکه یه وستیار خوب کنارش گذاشته بشه
یحیی بدرد تیمهای میان جدولی میخوره سال ۹۲ هم تو فینال حذفی به سپاهان باخت با پرسپولیس با ذوب هم عمدن جلوی اس خوزستان باخت
قطبی هم که یه مربی پرحاشیه و درد سره تعادلی تو تیمای قطبی وجود نداره بعد یه قهر ده ساله برگشته ایران با فولادم که نتیجه نگرفت اخرین تیم خارجیشم بوریرام تایلند بوده
دیکارمو مارکو سال آخرش تو پرسپولیس و دعواهاش یادمون نرفته
علی دایی که یه جو معرفت واسه پرسپولیس نذاشت دستیاراشم که داداشه که فوتبال بلد نیس حاشیه هم که داره دایی متعادل نیست برای پرسپولیس ذهنیت منفی هم گرفته حقش همون تیمایی مثه راه اهن نفت صبا سایپا
باختای دربی
کرانچارم که حتی اگه مربی خوبی باشه سطح توقع هوادارا ازش زیاده و بالنسبه ذهنیتا ازش منفیه کرانچار تنزل کرده کارنامش تو سپاهان تیم امید میگه ولی با این حال سطح دانشش از دایی و گلمحمدی و قطبی بهتره و بنظر حاشیش کمتره ۶۰۰ هزار تا بیشترم نمیرزه اگه هوادارا بپذیرنش
پرسپولیس باید دنبال یکی مثه استراماچونی باشه گزینه بدیع خارجی بی حاشیه و فنی سافت سوسیچ هلیلهوزیچ ویه مربی اسیایی کار میخواد
اگر بنابه ایرانی باشه حسین فرکی بهتره با دستیار خوب
بازیکنای پرسپولیس یه سرو گردن بالاترن بیرانوند نورالهی انصاری سید جلال شجاع سروش ترابی عالیشاه رسن علیپور و یه مهاجم خوب و رضاییان میتونن ارزوی هر مربی تو لیگ ایران باشن
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسنی
۲۰:۴۳ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
هییت مدیره باید بره ؛؛
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
بعد همه متوجه میشیم چ چیزی ازدست دادیم
Iran (Islamic Republic of)
داود
۰۱:۲۰ ۳۰ خرداد ۱۳۹۸
تا وقتی برانکو بود تیمای دیگه قهرمانی نمیدین بخاطر همین رفت
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۳۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
پرسپولیس خارچشم استقلال شیش تایی شده.**
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
سلام به نظر من چندسال قبل ازبرانکو مربی ایرانی داشتیم نتایج درخورو توجه کسب نکردیم یک مربی خارجی وباسابقه برای تیم بزرگی همچون پرسپولیس لازمه ودیگرهیچ
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۱۹ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
شرم بر مدیری که بخاطر جلوگیری از اعتراض بجای قوی کردن یک تیم تیمای دیگه رو نابود میکنه الآن میرن مربی از خودشون میارن میگن این بازیو باید ببازی وگرنه اخراج میکنیم دیگه هم بهت تیم نمیدیم آنقدر برانکو رو اذیت کردن که رفت درحالی که حاضر بود با نصف قرارداد الاهلی تو پرسپولیس بمونه کدوم مربی خارجی میاد اینکار رو کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
اگه می خواهید ابن دوباره قهرمان نشود به برانکو می گفتید تیم را برای رده دومی آمده می کرد تا تیم استقلال یا سپاهان قهرمان شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
خدا بخیر کنه
من که دیگه دور فوتبال خط کشیدم...حیف بود برانکو حیف
Iran (Islamic Republic of)
سید شلمانی
۱۹:۰۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
دوستان عزیز پرسپولیسی سلام . من حدود 47 سال از هواداران پرسپولیسم و در این با برد تیم محبوبم کیف کردم و با باختش غمگین ... از پرفسور برانکو بابت همه تلاش و از خودگذشتگی و مردانگی اش سپاسگذارم و از مدیرانی که نتوانستن در نگه داشتنش کاری کنند متاسفم ... اما یک سئوال اگر برانکو عزیز امسال هم بماند و نتیجه نگیرد چه اتفاقی میافتاد ... در دنیای حرفه ای باید یاد بگیریم که مربی مختار است تصمیم بگیرد هر جا میتواند کار کند و ما بعنوان یک پرسپولیسی به تصمیم برانکو بخاطر همه زحماتش احترام بگذاریم و کمک کنیم تیم به حاشیه نرود الان بهترین نفرات داریم و نیاز بیشتر به وفاق و همدلی از هر زمان دیگر احساس میشود . ضمن ناراحتی از بعضی مدیران نالایق ، نگذاریم بیشتر از این ضرر کنیم ... تیم ما به آرامش نیاز دارد و هر کسی که کمترین لطمه ای به تیم وارد کند باید پاسخگو باشد... و حرف آخر اینکه اگر برانکو ماندنی شد خیلللللللللللی عالی و اما اگر تصمیم دیگری داشت احترام بگذاریم ( بخاط زحمات چند ساله اش ) و با مربیان دیگر و تدبیر مدیران لایق پرچم پرسپولیس بالا نگه داریم ... برای آقای پروین دعا بفرمایید ، پیشکسوتان مثل اقای کلانی ، دکتر زادمهر ، دادکان و ذوالفقار نسب عزیز و... ورود کنند و نگذارند اولا" پرسپولیس بدست نااهلان بیافتد دوما" حاشیه را از تیم دور کنند ... الاهلی با برانکو هم در مقابل ما ذلیل و خار خواهند شد اگر خودمان باشیم آخه ما چیزی داریم عربستانی ها ندارند ... فدای ایران و ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۸:۳۸ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
پرسپولیس دیگه قهرمان نمیشه با کرانچاروقطبی وگل محمدی .حالاببینید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
بهترین گزینه براقهرمانیهای بیشتر فقط فقط برانکو بود چون دانش مربیگری درسطح بالایی داشت وگرنه مربیهای بومی مثل علی دایی یحیی گل محمدی قطبی کشکن خودشون هم نمیتونن جمع کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
منت مربی های خارجی رو بکشید پول هنگفت بدین بهشون تا اونا بهتون بی اعتنایی کن !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
ای داد وبیداد
Iran (Islamic Republic of)
فرشیدزبده
۲۱:۳۶ ۳۰ خرداد ۱۳۹۸
باید یه مربی بیارند که همه جوره کار بلد و عالی باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
مدیر هایی که قانون رو نمیدانن باید بروند چون همه مشکلات از ندانستن قانون هستش
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۴:۰۹ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
من میام
Netherlands
محسن از شیراز
۱۴:۰۸ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
اگر برانکو بر نمی گرده باید باز یه مربی کرووات بیارند چون کرووات ها در پرسپولیس موفق بودن مثل استانکو و برانکو اما یه چهره ی جدید مثلا اگر بتوانند دالیچ را بیاورند عالیست
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۴:۰۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
علی دابی بهترین گزینه افتخار ااسیاوایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
عشقممممممممم پرسپوليس
France
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
هرکي ميخاد باشه فقط وطني باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
همه میگن برانکو رفت بیرا وند هم رفت بيچاره شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
قطبی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۵۷ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
باید مربی داخلی بیارن،مربی که بخاطر پول بره بهتره که نباشه
Iran (Islamic Republic of)
شهروز
۱۲:۵۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
علی دایی بهترین گزینه برای پرسپولیس است
Iran (Islamic Republic of)
عباس عساکره
۱۲:۲۸ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
غیربرانکو هیچ مربی به درد پرسپولیس نمیخوره..حیف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
واقعا گذاشتن بره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
قابل ذکر است که یحیی گل محمدی با تیم پدیده شهر خودرو به مدت دوسال دیگر قراردادبست و در این قرارداد هیچ بندی گذاشته نشده که اگر تیم پرسپولیس خواهان جذب یحیی گلمحمدی سرمربی تیم پدیده شهر خودرو باشد یحیی گل محمدی میتواند یک طرفه فسخ کند تمام این اخبار شایعه است که می گویند یحیی به تیم پرسپولیس می رود انشاالله امسال یحیی با پدیده اول اسیاست.
Iran (Islamic Republic of)
پرسپوليس کبیر
۱۲:۱۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
به نظرم یحیی گل محمدی بهترین گزینه داخلی هست
بازی های تیمش رو فراموش نکنید
مالکیت
حمله
-
حمید
۱۱:۵۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
من که دیگه هیچ حرفی از این مسئولان پرسپولیس باور نمیکنم
Pakistan
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
افشین امپراتور
Iran (Islamic Republic of)
قدرت
۱۱:۴۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
برانکو در قهرمانی شما تاثیری نداشت .مهمترین عامل قهرمانی شما پنالتی گیرهایتان هستند که در تمارض و فوتبال کثیف دست کشورهای حاشیه خلیج فارس را بستن و بخاطر همین است که در تورنمنت های بین المللی هیچ نتیجه ای عاید تان نمیشه چون آنجا قانون حاکم است و در ایران به آن ناداوری میگوییم
Iran (Islamic Republic of)
۹۹
۱۸:۵۵ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
به‌به‌مثل‌اینکه‌سروکله‌آقا‌قدرت‌ششتقلالی‌ هم‌پیداشد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
عاقلان دانند
Iran (Islamic Republic of)
دانیال
۱۰:۴۷ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
سلام...
برانکومربی خوبی بودوتوانست پرسپولیس ربه قرمانی های بزرکی برساند کاش برانکو نمی رفت
Iran (Islamic Republic of)
رنگین کمان
۱۹:۱۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
استقلالی نایب قهرمانی آسیا رو فراموش نکن
اگر شما استقلالی ها پشت در وزارت ورزش گریه نمیکردید که تا کی باید قهرمانی پرسپولیس را ببینیم
یه مدیر استقلالی نمیدادن تا تیم رو از هم بپاشونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
هر کی میاد فقط علی دایی نیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
الهي يه مربي خوب بياد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
عرب=مزدور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
بلانسبت عرب های هم وطن خودمون ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
گزينه مربي داخلي بهترينه
Iran (Islamic Republic of)
شهرآشوب
۰۹:۵۳ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
تاوقتی وقتی که این تیمها خصوصی نشود این داستانها ادانه دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
هرچي ميکشيم از دست اين فوتباله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
شانسپولیسیا چرا ناراحتند برانکو فقط 50در صد بود وزیر و فدراسیون و کمیته انظباطی و خبر ناهار خورها هنوز هستن با یه مربی در جه 4هم می تونید قهرمان بشید و با پیک موتوری جام براتون بفرستن
Iran (Islamic Republic of)
سام
۱۲:۵۹ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
اینو نیگین چی بگین، راستی چند ساله جام نگرفتین استقلالیا؟، حتما دوبار نیمه نهایی آسیا و فینال آسیا با پنجره بسته هم اتفاقی بوده و وزیر ورزش کمک کرده؟ آخه تا کی میخواین بی منطق باشینو تهمت بزنید به دیگران؟ 4 ساله پرسپولیس صدره، هر چی جام بود گرفته، با اقتدار قهرمان لیگ شده، اینا همه الکیه؟ حتما سه تا قهرمانی پشت سر هم رئال مادرید تو لیگ قهرمانانم با کمک وزیر ورزش و فدراسیون بوده، خواهشا یه ذره فکر کنید بعد حرف بزنید، دشمنیو رقابتم آداب خودشو داره و باید جوانمردانه باشه، ولی شما استقلالیا بلد نیستید
Iran (Islamic Republic of)
مجتبي
۱۳:۱۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
خداروشكر مابااينا بلديم قهرمان بشيم شما شيشتقلاليا كه همينم بلد نيستيد
شماها تنها چيزي كه خووووووووووووب يادگرفتيد ثبت نتايجي باعدد٦هست وبس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
استقلال پارسال جام گرفت ما مثل شما نبودیم بعد ده سال جام گرفتید
Iran (Islamic Republic of)
علی طاهری
۱۸:۵۹ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
با‌کسب‌سه‌جام‌توسط‌‌ ارتش‌سرخ‌آسیاست بدجوری میسوزین
Iran (Islamic Republic of)
ساجده
۲۰:۳۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
انقدر تو فاز قهرمانی جعلی باشین تایه هو به خودتون بیاین بینین66666 ساله از قهرمانی ششتقلال خبری نیست.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۹:۰۹ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
یحیی گل محمدی بند فسخ داره اما برانکو نداره باز قضیه طارمی نشه هم باشگاه محروم شه هم مربی
Iran (Islamic Republic of)
سلمان
۰۹:۰۴ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
استقلال میره مربی اینتر مییاره ما زیرخاکی بعد پرسپولیس تیم دولتیه!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
۹۹
۱۹:۰۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
احسنت
این ششتقلالیها کی میخوان‌بفهمن‌فقط‌خدا‌عالمه