خدمت در هلال احمر بسیار با ارزش است

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: خدمت در جمعیت هلال احمر برای مردم و برای خداوند بسیار با ارزش است.

خدمت در هلال احمر بسیار با ارزش استبه گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، آیت‌الله شیخ‌مصطفی علما پیش از ظهر امروز در نشست با مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر استان و جمعی دیگر از مسؤولان این جمعیت، اظهار داشت: زمانی که مردم دچار بلایای طبیعی هستند و از همه جا ناامید می‌شوند، جمعیت هلال احمر با حضور و امداد خود بارقه‌های امید را در دل مردم زنده می‌کند و این بسیار با ارزش است.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: خدمت در جمعیت هلال احمر بسیار با ارزش است، چرا که لحظه‌های حضور در این جمعیت مورد رضایت خداوند و خلق خداوند است و سرمایه‌گذاری بالاتر این نیست که انسان مسیر زندگی و کار خود را برای رضایت خداوند ترسیم کند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر نه تنها به هموطنان ایرانی خدمات‌رسانی می‌کند بلکه به هر گرفتاری در سراسر جهان توان خدمت‌رسانی دارد و این حرکت نیز بسیار زیباست، چرا که جهان ایالت‌های خداوند هستند و همه مردم جهان بندگان خداوند محسوب می‌شوند.
آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: هلال احمر طبیعت کارش خدمت به مردم آنهم در شرایط بحرانی است که بسیار ارزشمند می باشد.

وی ضمن تبریک انتصاب  فرزین معتمدی بیان کرد :امیدواریم که تلاش های وی موجب تعالی و رشد اهداف این سازمان در جهت کمک رسانی به آسیب دیدگان شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه نیز، اظهار داشت: گرچه جمعیت هلال احمر استان توانایی‌های بالای و سوابق درخشانی در کارنامه خود به‌خصوص در زلزله و سیل دارد، اما برنامه‌هایی برای تقویت این نهاد در دست داریم.

فرزین معتمدی افزود: تلاش برای جذب بیشتر خیران، راه اندازی مرکز تخصصی توانمند‌سازی پزشکی برای بیماران کم‌بضاعت، راه‌اندازی سامانه توریست سلامت، برنامه‌های متعدد برای ایجاد جذابیت در معاونت جوانان در راستای جذب هر چه بیشتر و بخشی از این برنامه‌ها خواهد بود.

معتمدی در پایان گزارش کار از فعالیت های اخیر هلال احمر استان و برنامه های آتی کاری خود را در جمعیت هلال احمر بیان کرد.

انتهای  پیام/ز

 

هلال احمر طبیعت کارش خدمت به مردم آنهم در شرایط بحرانی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار