ارائه تسهیلات برای پرداخت آسان مالیات صاحبان صنوف

مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان از ارائه تسهیلاتی برای پرداخت آسان مالیات صاحبان صنوف خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بهروز مهدلو مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تسهیلات برای پرداخت آسان مالیات صاحبان صنوف اظهار داشت: چنانچه مالیات سال ۹۶ افرادی قطعی و بین صفر تا ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان مالیات باشد می‌توانند بدون افزایش به پرداخت مالیات از پیش تعیین شده اقدام کنند.

وی افزود: بدین ترتیب صاحبان صنوفی که دارای مالیات از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون تومان، از ۵ میلیون تا ۱۰ میلیون تومان و از ۱۰ میلیون تومان به بالا هستند به ترتیب می‌توانند با ۵ درصد، ۹ درصد و ۱۵ درصد افزایش نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان تصریح کرد: در سال گذشته ۲۰۷ هزار اظهارنامه مالیاتی دریافت کردیم که از این تعداد یکصد و ۹۷ هزار اظهارنامه شامل گروه سوم مشاغل بهره‌مند از این تسهیلات بود و این در حالی است که تا به امروز ۷۲ هزار نفر مورد از این تسهیلات بهره برده‌اند که علاوه بر این تعداد ۳۸ هزار نفر دیگر نیز اقدام به ارائه اظهارنامه کرده‌اند.

وی در نکته‌ای به صاحبان صنوف متذکر شد: کسانی که قصد استفاده از این تسهیلات را دارند نیازی به ارائه اظهارنامه نداشته و با تکمیل فرمی مالیات خود را با پرداخت در ۴ قسط قطعی می‌کنند.

انتهای پیام/م

 

جزئیات تسهیلات مالیاتی برای صاحبان صنوف

برچسب ها: مالیات ، اصناف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.