بهره برداری از ۱۸ طرح عمرانی تا دهه فجر امسال

شهردار شیراز از افتتاح ۱۸ طرح عمرانی تا دهه فجر امسال در استان فارس خبر داد.

بهره برداری از ۱۸ طرح عمرانی تا دهه فجر امسالبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حیدر اسکندرپور شهردار شیراز در حاشیه بازدید استاندار فارس از تعدادی از پروژه‌های شاخص شهرداری شیراز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ۱۸ طرح عمرانی شاخص در دست اجرای شهرداری با اعتبار ۴۶۰ میلیارد تومانی در دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی افزود: یکی از پروژه‌های مورد بازدید استاندار فارس، پردیس سینمایی جوان در منطقه کوزه‌گری بود که تلاش خواهد شد با افتتاح آن جشنواره فیلم فجر ۹۹ در پنج سالن پردیس روی صحنه رود.

شهردار شیراز پروژه‌های پردیس سینمایی فدک در منطقه کفترک و پیاده راه قصردشت را از جمله پروژه‌های جدید شهرداری شیراز در حوزه فرهنگی-اجتماعی اعلام کرد که به زودی کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.

اسکندرپور اظهار کرد: همچنین تقاطع غیرهمسطح باهنر_کمربندی با پیشرفت ۴۵ درصدی و با ۲۱ میلیارد تومان اعتبار، بهمن ماه سال جاری افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: فرهنگسرای فرزانگان نیز با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار و ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی با هدف افزایش سرانه آموزشی شهریور ماه امسال راه‌اندازی می‌شود.

شهردار شیراز بیان کرد: با تمهیدات انجام شده، تقاطع مهدیه_امیر کبیر با ۴۲ درصد پیشرفت فیزیکی و با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار تا پایان خرداد ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

اسکندرپور گفت: پروژه مجموعه آموزشی شهروندان با هدف افزایش سرانه آموزشی و ارتقای سطح کارکنان شهرداری نیز در چهار طبقه و در مساحت چهار هزار و ۲۰۰ مترمربع فروردین ماه سال ۹۹ افتتاح خواهد شد.

وی افزود: فاز نخست این پروژه با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال شامل دبستان و پیش دبستانی از پیشرفت ۴۰ درصدی روبه‌رو است.
انتهای پیام/ب

بازدید از پروژه های عمرانی شیراز

برچسب ها: دهه فجر ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار