لیگ ملت‌های والیبال جهان با امنیت کامل در اردبیل برگزار می‌شود

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: لیگ ملت‌های والیبال جهان با امنیت کامل در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار هوشنگ حسینی، فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل عصر امروز در جلسه هماهنگی لیگ ملت‌های والیبال جهان در اردبیل گفت: لیگ ملت‌های والیبال جهان با امنیت کامل در اردبیل برگزار می‌شود و و تمهیدات لازم برای برگزاری این رویداد جهانی انجام شده است.

وی با اشاره به امنیت داخل و بیرون سالن افزود: امنیت داخل و بیرون سالن به صورت کامل تامین شده است تا بدون هیچ دغدغه و مشکلی لیگ ملت‌های والیبال جهان در اردبیل برگزار شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل ضمن تشکر و قدردانی از زحمات دست اندرکاران برگزاری این مسابقات جهانی تصریح کرد: خوشبختانه خوشبختانه تمامی شرایط برای هرچه باشکوه برگزار شدن این رویداد جهانی آماده شده است.

حسینی از برنامه‌ریزی برای هدایت ورزشکاران از اردبیل به سرعین خبر داد و بیان کرد: بی شک در این مسیر تمهیدات لازم انجام شده است تا هیچ مشکلی برای ورزشکاران به وجود نیاید.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه دو رویداد جهانی والیبال نیز در اردبیل برگزار شده است و اردبیل تجربه لازم را دارد این رویداد بین المللی نیز به صورت هر چه باشکوه‌تر برگزار می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل افزود: استاندار اردبیل نیز اهتمام و حمایت ویژه‌ای برای برگزاری باشکوه لیگ ملت‌های والیبال جهان در اردبیل دارد و نیروی انتظامی نیز در کنار دستگاه‌های امنیتی تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا این رویداد بین المللی به طور ویژه برگزار شود.

انتهای پیام/ح

اردبیل میزبان لیگ ملت‌های والیبال جهان

برچسب ها: والیبال ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.