اجرای عملیات کاداستر در ۵۱۶هزار هکتار از اراضی استان

معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان از اجرای عملیات کاداستر در حوزه آبخیز از محل طرح صندوق توسعه ملی در سطح ۵۱۶ هزار هکتار از اراضی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،محمد درویش خواه معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان از اجرای عملیات کاداستر در حوزه آبخیز از محل طرح صندوق توسعه ملی در سطح ۵۱۶ هزار هکتار از اراضی استان خبر داد.

وی افزود: بیش از ۳۵ میلیون و ۹۸ هزار ریال از محل طرح صندوق توسعه ملی با توجه به اولویت سازمان در حوزه آبخیز و اجرای عملیات کاداستر اختصاص یافته است.

معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان گفت: با توجه به اهمیت موضوع در کاداستر پلاک‌های حوزه‌های آبخیز از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در ۱۱ حوزه هماهنگ در شهرستان‌های حاجی آباد (گودمغان -گلچین)، میناب (گوربند و تیغ سیاه)، رودان (برنطین)، بندرعباس (لاور- هماگ، ایسین و سرخون-قلعه قاضی)، بشاگرد (آهون)، جاسک (گورباجا)، بستک (گوده ۱ و ۲) و سیریک (کوهستک وحیوی) انجام می‌شود.

درویش خواه پیش بینی کرد: تا پایان سال با همکاری ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌ها و ادارات ثبت اسناد و املاک تابعه درگرفتن اسناد این مناطق در سال ۹۸ اقدام شود.

پارسال نیز طرح کاداستر در ۸۰۰ هزار هکتار از زمین‌های ملی استان با هزینه ۱۳ میلیارد یال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی اجرا شد.

استان هرمزگان حدود ۶ میلیون و ۸۵۵ هزار هکتار زمین ملی دارد که تاکنون در ۳۰ درصد از اراضی استان طرح حدنگاری (کاداستر) اجرا شده است.


انتهای پیام/ر


اجرای طرح کاداستر در هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.