حسن‌بیگی:

نباید حاشیه‌ها سبب ایجاد شائبه در انتخابات مجلس شود

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت: باتوجه به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی، فرمانداران از حواشی پرهیز کنند.

نباید حاشیه‌ها سبب ایجاد شائبه در انتخابات مجلس شودبه گزارش  حوزه دولتگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شکراله حسن بیگی، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران امروز سه شنبه در نشست با فرمانداران استان که با حضور استاندار تهران برگزار شد، گفت: توقع ما از فرمانداران این است که حضوری فعال در شهرستان ها داشته باشند و با شرکت در محافل مردمی از جمله نماز جماعات درمساجد شهرستان ها بیشتر درمیان مردم حاضر شوند.
 
وی افزود: باتوجه به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی فرمانداران از حواشی پرهیز کنند و اجازه ندهند حاشیه ها درشهرستان ها شائبه طرفداری از حزب و گروه خاصی را ایجاد کند.
 
حسن بیگی با تاکید برضرورت تشکیل جلسات هماهنگ بین فرمانداران و مدیران در شهرستان ها عنوان کرد: لازم است جلسات هفتگی بین بخشداران،معاونان و فرمانداران برگزار شود و رصد همه امور مربوط به شهرستان ها به عهده فرمانداران است.

وی گفت: تغییر مدیران دستگاه ها و ادارات در شهرستانها باید با هماهنگی فرمانداران انجام شود .

معاون سیاسی استانداری تهران با بیان اینکه مشارکت مردم و حضور درپای صندوقهای رای نشان دهنده مشروعیت و مقبولیت نظام است تصریح کرد: فرمانداران با افزایش زمینه مشارکت مردم تعامل و همفکری باگروه های مختلف مردمی،فرهیختگان و ائمه جماعات را ایجاد کنند و اجازه ندهند افراد سوء استفاده کننده میان مسئولان و مردم اختلاف ایجاد کنند.
 
حسن بیگی خطاب به فرمانداران افزود: تعامل بانمایندگان مجلس و ائمه جماعات را برای شناسایی و رفع مشکلات مردم در اولویت قرار دهید.
 
وی در پایان گفت: فرمانداران طبق دستور وزیر کشور لازم است در شهرستان محل خدمت خود سکونت داشته وبا حضور پررنگ در میان اقشارمختلف مردم زمینه حل مسائل شهرستان و ایجاد شرایط مشارکت مردمی را فراهم کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار