اختصاص ۲۶ هزار میلیارد ریال برای اشتغال مددجویان بهزیستی

معاون امور مشارکت‌های مردمی، مؤسسات غیردولتی و توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور گفت: ۲۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال مددجویان بهزیستی اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ذوالفقار یزدان مهر معاون امور مشارکت‌های مردمی، مؤسسات غیردولتی و توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور در آیین معارفه سرپرست اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری، از اختصاص ۲۶ هزار میلیارد ریال اعتبار در قالب تسهیلات اشتغالزا برای مددجویان تحت پوشش این سازمان خبر داد.

وی افزود: این تسهیلات در قالب قرض الحسنه به صورت بلند مدت به جامعه هدف پرداخت می‌شود.

یزدان مهر همچنین از پرداخت ۹۱ میلیارد ریال اعتبار در قالب سهم ۲۴ درصدی کارفرما و تثبیت اشتغال به کارفرمایی‌های که از جامعه هدف بهزیستی استفاده کنند در طول سال خبر داد.

وی گفت: در استان چهارمحال و بختیاری پنج هزار و ۳۶۶ نفر تحت پوشش در نوبت اشتغال هستند که رفع این مشکل همت جهادی را می‌طلبد.

یزدان مهر با اشاره به مشکل مسکن و اشتغال جامعه هدف افزود: هم اکنون ۱۱۳ هزار خانوار در نوبت دریافت تسهیلات مسکن قرار دارند.

وی گفت: در حال حاضر ساخت ۵۰ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی در دست اجراست که از این تعداد ۶ هزار و ۶۴۱ واحد در بحث مسکن دو معلولیت هستند که در بخش مسکن خانوار‌های دارای ۲ معلول حدود ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض و تسهیلات ارزان قیمت پرداخت می‌شود.

به گفته وی، ۵ هزار و ۲۵۲ مسکن نیز از سوی این سازمان برای سیلزدگان و مسکن دو معلولان با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی در حال احداث است.

انتهای پیام/خ

معارفه سرپرست اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری

برچسب ها: بهزیستی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.